התלמידים ממגדל העמק כבשו את האולימפיאדה לפיזיקה - שלושה תלמידים מבית הספר "יערת העמק" הגיעו לשלב הסופי באולימפיאדה לפיזיקה שבסופה זכה התלמיד אייל מילר בציון לשבח. הישג נפלא לתלמידי "יערת העמק" באולימפיאדה לפיזיקה הארצית לשנת 2017 .

כלים
צילום: דוברות עיריית מגדל העמק
צילום: דוברות עיריית מגדל העמק
מאות תלמידים בשכבות ח'-ט' הלומדים בתכנית מופ"ת לקידום מקצועות הפיזיקה והמתמטיקה מכל רחבי הארץ הגישו מועמדות להתחרות באולימפיאדת הפיזיקה הארצית.

במסגרת תנאי הקבלה לאולימפיאדה שמתקיימת פעם בשנתיים נדרשו התלמידים לעבור שלוש משוכות שכללו בין היתר לעבור בהצלחה מבחן ממוחשב בנושאי הלימוד של כיתה ז', משוכה נוספת העלתה ת רמת הקושי והמתמודדים נבחנו על נושאי הלימוד של כיתה ח' ואלה שהעפילו למשוכה השלישית נבחנו על נושאי הלימוד של כל כיתות חטיבת הביניים.

בסופו של תהליך הצליחו שלושה תלמידים מחטיבת הביניים "יערת העמק" אייל מילר, ניקול שטוקטור ויובל אבירם להעפיל לשלב הגמר לאחר שצלחו את שלושת המשוכות. לשלב האחרון של האולימפיאדה שהתקיים "בכפר הירוק", הגיעו שלושת הפיינליסטים מלווים במורה לפיזיקה יאנה קויפמן ושם נפגשו עם 40 פיינליסטים מבתי ספר שונים ברחבי הארץ שעברו מבחן הכולל שני חלקים: משימה מעשית הכוללת ניסוי מורכב, עיבוד נתונים ופיתוח נוסחאות וחלק שני של מבחן עיוני בפיזיקה הכולל שאלות בעלות רמת קושי גבוהה מאוד.

בסיום הוכרזו המנצחים וביניהם אייל מילר ממגדל העמק שזכה בין עשרה תלמידים בלבד בציון לשבח.