במחאה על אירועי 'חג הפועלים': התנועה הליברלית החדשה תקיים הפגנת מחאה לזכר קורבנות הקומוניזם ברחבי העולם. בועז ארד: "רק באחרונה נחשפנו לממדי הנזק של 'החלום הסוציאליסטי' בוונצואלה, שם משלמים מידי יום עשרות אם לא מאות אנשים בחייהם עבור אידאל שאינו קיים"

כלים
צילום: איל מרילוס
צילום: איל מרילוס

על רקע אירועי 1 במאי ובפרט הכנס החברתי שיתקיים באוניברסיטת תל אביב ביום שישי הקרוב, תערוך התנועה הליברלית החדשה בשיתוף מרכז איין ראנד בישראל את הפגנת המחאה השנתית לזכר קורבנות המשטרים הקומוניסטיים ברחבי העולם. הפגנת המחאה, תערך  ביום ו' הקרוב, 28.4, בשעה 11:00 מול הכניסה לאולם סמולרש, אוניברסיטת תל אביב.

בועז ארד, ממייסדי התנועה הליברלית החדשה ומנהל מרכז איין ראנד בישראל, אמר לקראת האירוע כי:

"כבכל שנה, מבקשת התנועה הליברלית החדשה להוות אלטרנטיבה לחגיגות 'חג הפועלים' המדומה ולהזכיר לציבור את הצדדים האפלים של הקומוניזם והסוציאליזם אותם חוגגת ההסתדרות ושלוחותיה האנכרוניסטיות. רק באחרונה נחשפנו לממדי הנזק של 'החלום הסוציאליסטי' בוונצואלה, שם משלמים מידי יום עשרות אם לא מאות אנשים בחייהם עבור אידאל שאינו קיים ואינו יכול להתקיים בחברה המאמינה בחירות הפרט, ובחופש של כל אחד מהאזרחים לחיות את חייו ללא התערבות ממשלתית". עוד הוסיף ארד כי " דווקא בתקופה זו, בה אנו עדים לשימוש הציני של מנהיגי ההסתדרות במשק ובכלל הציבור ככלי משחק במאבקי הכוח ערב הבחירות, חשוב לעמוד איתן ולקרוא לממשלה לחדול את שיתוף הפעולה עם מגמה מסוכנת זו עבור עוד כמה נקודות פוליטיות ופופוליסטיות".

ההפגנה תיערך ביום ו' 28.4 בשעה 11:00 מול הכניסה לאולם סמולרש (שער 4), אוניברסיטת תל אביב