כחלק מסדרה של מפגשים עם צוותי ניהול מרפאות שרותי בריאות כללית במנהלת קריות והנהלת מרכז הרפואי זבולון התקיים יום עיון שאורגן ע"י עינב פולק וד"ר אנה קושניר מנהלות במרפאת כללית רפואה משלימה במחוז צפון, שבמסגרתו הרצתה מטפלת ברפלקסולוגיה ושיאצו ממרפאת כללית רפואה משלימה בנהריה אורלי שגב, על היתרונות בטיפולי שיאצו ורפלקסולוגיה

כלים
מנהלות אדמיניסטרטיביות של רשת כללית באזור צפון בהרצאה.צילום- אוראל ביזו
מנהלות אדמיניסטרטיביות של רשת כללית באזור צפון בהרצאה.צילום- אוראל ביזו

שילוב מושלם. "מטרת טיפולי שיאצו ורפלקסולוגיה, היא להחזיר את יכולת התפקוד לגוף, לשחרר שרירים ולשפר תנועה במפרקים התורמים לשיפור התחושה הכללית, כאשר לרוב, כבר בתחילת הטיפול יש הקלה בכאב ותחושת רוגע", אמרה מטפלת ברפלקסולוגיה ושיאצו במרפאות כללית רפואה משלימה במחוז הצפון, אורלי שגב שהרצתה בפני 35 מנהלות אדמיניסטרטיביות של שרותי בריאות כללית, שהשתתפו ביום העיון.

בנוסף, אמרה אורלי שגב, כי, "חשוב לציין שבמקרים של סימפטומים מורכבים, יש צורך בסדרת טיפולים על מנת לשקם את הגוף ואת הנפש. במהלך יום העיון הוסבר למשתתפות על סוגי הטיפולים השונים המוצעים ע"י רשת כללית רפואה משלימה וכיצד יש ביכולתם של הטיפולים לסייע למטופלים".

לסיכום, צוותי ניהול מרפאות שרותי בריאות כללית במנהלת קריות והנהלת מרכז הרפואי זבולון הביעו התעניינות רבה בשירותים שכללית רפואה משלימה מציעה, ואף ציינו שטיפולים מסוג זה יכולים לסייע רבות למטופלים. בסיום יום העיון, חולקו למשתתפות תשורות כהוקרה בזכות מסירותן לעבודה.

כללית רפואה משלימה הינה רשת המרפאות לרפואה משלימה הגדולה בישראל, אשר מונה כ- 50 מרפאות בפריסה ארצית ומציעה מגוון רחב של טיפולים המתאימים לכל הגילאים, מינקות ועד זקנה. כל הטיפולים ניתנים תחת פיקוח רפואי מלא, ע"י צוות מטפלים בכירים ומנוסים, תוך שמירה על מקצועיות ואיכות גבוהה של הטיפולים.