האביב כבר כאן, חמים ונעים יותר וכבר אפשר להתפנק באמבטיות ארוכות ומרגיעות בלי לדאוג לבזבוז יתר של חשמל על אמצעי החימום השונים. מדובר בזמן מצוין לשיפוץ חדר האמבטיה וליצירת חלל מפנק ומעוצב, שכיף להתחיל בו את היום ואפילו יותר כיף לסיים בו את היום עם מקלחת מפנקת ומרעננת. שיפוץ חדר האמבטיה בעונת האביב, יבטיח לנו חדר אמבטיה מפנק בעונת הקיץ – העונה בה החום והזיעה גורמים לרובינו להיכנס להתקלח מספר פעמים ביום וכמובן, להעריך יותר חדר אמבטיה המעוצב בסטנדרטים גבוהים. אז בכדי להנות מהתוצאה, להלן מספר טיפים יישומיים לחדר האמבטיה:

כלים
כיור מונח
כיור מונח

החלפה וחידוש של כיורים ואביזרים סניטריים

כיום, ניתן למצוא כיורים ואביזרים סניטריים בעיצוב מרשים וייחודי, כאשר גם הפונקציונאליות שלהם תהיה נוחה ונעימה יותר לשימוש.לדוגמא, אם אתם מעוניינים להחליף כיורים, חשוב שתכירו מקרוב את הטרנד הפופולארי של כיורים מונחים. מעבר למגוון העיצובים המרשימים של כיורים מונחים, יש להם יתרון נוסף והוא טמון בעובדה שהם תופסים מקום קטן בחלל – כך שהם מתאימים מאוד לחללים קטנים ומאפשרים ניצול טוב יותר של החלל. מהסיבות הללו, במידה ואתם מעוניינים להחליף כיורים, כיור מונח יהווה ללא ספק את אחת האפשרויות אותה כדאי לכם להכיר מקרוב.

בחירת חיפוי קירות וריצוף

אם השיפוץ כולל חיפוי קירות והחלפת הריצוף, חשוב לבחור בקפידה את האריחים ולוודא שהם עשויים מחומר איכותי ועמיד בפני מים. מעבר לבחירה, יש לשים דגש גם על נושא ההדבקה, חשוב לוודא שהאריחים יהיו ישרים וייצרו את האיטום הטוב והאיכותי ביותר האפשרי.

תכנון התקציב

כאשר מדובר בשיפוץ חדר האמבטיה, לכל אחד יש את התקציב אותו הוא יכול ורוצה להקציב למטרה, כאשר גם אם התקציב אינו גבוה במיוחד, באמצעות תכנון נכון, יהיה ניתן ליהנות מתוצאות מרשימות ואיכותיות. חשבו על מה אתם לא מוכנים להתפשר ועל מה אתם יכולים לוותר, בררו מחירים של אביזרים, של אריחים ואת עלות העבודה ובסופו של דבר, תוכלו להגיע לתקציב מסודר אשר יענה על היכולות שלכם וכמובן, גם יאפשר לכם ליהנות בסופו של תהליך מהתוצאות המבוקשות – כמובן, קחו בחשבון, שבזמן אמת, לעיתים מתווספות מספר הוצאות לא צפויות ולכן, כדאי גם לשקלל אותן בתקציב שלכם.

בחירת אנשי המקצוע

מכיוון שקרוב לוודאי שאינכם מתכוונים לבצע את שיפוץ חדר האמבטיה בכוחות עצמכם, בכדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר אשר תענה על שביעות רצונכם, יש לבחור בקפידה את השיפוצניקים אשר יבצעו עבורכם את העבודה, רק שיפוצניקים מנוסים ומקצועיים המתמחים באופן פרטני בשיפוץ חדרי אמבטיה, יהוו כבחירה נכונה בעבורכם. זכרו שחדר האמבטיה שלכם אמור להיות בטיחותי לשימוש, כך שאפילו פעולה כביכול פשוטה כמו התקנת ברזים חייבת להתבצע ברמה הטובה ביותר וביתר תשומת לב.