צביעת השיער אולי נחוצה לך, אך בהחלט יתכן שאין לך חשק לבקר אצל הספר

עבור נשים רבות מאוד, צביעת השיער היא צורך קבוע שיכול להגיע להיקף של אחת לשלושה שבועות, כאשר יש צורך בחידוש של צביעת השורשים ובביצוע גוונים בשיער – בכדי להגיע לרמה האסתטית הגבוהה ביותר, להסתיר שיער לבן או סתם לגוון את המראה החיצוני שלנו דרך מראה השיער וצבע השיער שלנו, שהוא חלק משמעותי ביותר מכך. עם זאת, לא תמיד יש לנו כוח ללכת לספר ולשבת שעות ארוכות בהמתנה לפני הצביעה, במהלכה ואחריה – ובהחלט ברור שישנן רבות מאתנו שמעדיפות לצבוע את השיער בכוחות עצמן. זהו לא עניין של מה בכך, וחשוב לדעת כיצד לעשות זאת בצורה הנכונה ביותר, באיזה צבע שיער להשתמש וכיצד לעשות את התהליך בצורה בטוחה ואיכותית – וננסה לסייע לכן עם כמה דברים שחשוב לדעת על צביעת שיער ביתית.

מעדיפה לוותר על הביקור אצל הספר? כך תצבעי בבית
מעדיפה לוותר על הביקור אצל הספר? כך תצבעי בבית

 

כמה טיפים לצביעה נכונה של השיער בבית, והדברים שחשוב לדעת על התהליך:

1) השתמשי רק בחומרים הנכונים – ישנם הרבה מאוד חומרים המשמשים עבור צביעת שיער ביתית כיום, וחשוב להשתמש רק בחומרים המתאימים ביותר והאיכותיים ביותר עבור השיער שלך. הדבר נכון במידה רבה בכל מה שנוגע לצבע עצמו ולגוון שאת רוצה להשיג בשיער, אבל לא פחות חשוב מכך להשתמש בצבע שיער ללא אמוניה, המבוסס בעיקרו על שמנים טבעיים וכך גם לצבוע את השיער לא רק בצורה איכותית מבחינה אסתטית, אלא גם בצורה ששומרת על השערה ולא פוגעת בבה ככל שרק ניתן.

2) לצבוע בצורה מאוזנת – כשאנחנו מדברים על צביעה מאוזנת, הכוונה היא לא לבצע שינוי קיצוני מדי כשאתן צובעות את השיער בצורה ביתית. הסיבה לכך היא שצביעה שמשנה יותר משני גוונים לכיוון כהה או בהיר יותר יכולה לגרום לשינוי קיצוני ולטעות שיכולה להיות חמורה מאוד עבור מראה השיער שלך.

3) לא לעשות את זה לבד – חשוב מאוד לא לבצע את צביעת השיער בכוחות עצמך, גם אם את עושה אותה בבית. הסיבה היא פשוטה למדי – כשעובדים לבד, קשה להגיע לשורשים ולנקודות החיוניות עבור צביעה מלאה ונכונה של השיער, ותמיד כדאי להיעזר בעוד יד מדודה ויציבה.

4) שטפי את השיער במקלחת – כשאת צובעת את השיער בעצמך, בבית שלך, את צריכה להשקיע בשטיפה של הצבע בסיום התהליך. בניגוד למספרה, בה יש כיור ייעודי לכך, בבית אין כיור עם זרם חזק ומתאים בכיורים – וצריך להשתמש בדוש המקלחת בכדי לוודא שלא נשארים שרידי צבע שיכולים לגרום לנזק בשיער.

צביעת השיער צריכה להתבצע בצורה הטובה ביותר, ובעיקר עם החומר האיכותי ביותר

המפתח לצביעת שיער ביתית נכונה הוא כמובן החומר שבו משתמשים, ואת התהליך עצמו תוכלי ללמוד לבצע בצורה זהירה בהתאם למגוון מדריכים ברשת. לכן – חשוב לרכוש צבע לשיער ברמה הגבוהה ביותר, ממותג מוכר שאפשר לסמוך עליו.