הקיץ כבר כאן - פרומדיקס מציעה טיפולי מזותרפיה ופילינג של חברת "סקין טק" לחידוש העור באזור הדקולטה, זהו האזור שמסביב לצוואר. הדקולטה בפי המומחים, הוא בעל עור עדין ודקיק במיוחד שנוטה להזדקן בגיל מוקדם. אז איך כדאי לטפל בו?

פרומדיקס- פילינג. צילום: יח"צ
פרומדיקס- פילינג. צילום: יח"צ

 

ככל שאנו מתבגרים, העור באזור הדקולטה והצוואר הופך להיות דק יותר ובעל קמטוטים, כתמים ובאופן כללי מסגיר את גילנו. נשים רבות אינן מטפחות את האזור הזה, אך בעזרת המזותרפיה של SKINTECH, ניתן להפוך את העור באזור לחיוני יותר, זוהר, חף מקמטוטים ועם פחות פיגמנטציה.

חברת פרומדיקס מציעה מספר סוגי טיפול מזותרפיה של חברת SKINTECH, לחידוש העור באזור הדקולטה. הטיפול מתבצע באמצעות שחרור מבוקר של חומר לתוך העור - מחדירים לעור בזריקות קטנטנות: חומצה היאלורונית, ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, אנטי אוקסידנטים ועוד. חומרים אלו מחיים את העור ומזינים אותו. בזכות השחרור המבוקר, מתקבלות תוצאות חסרות תקדים המתבטאות בעור חלק ומוצק יותר.

בנוסף לטיפול המזותרפיה חברת SKINTECH מציעה פילינגים מתקדמים לשימור ושיקום אזור הדקולטה:

EASY TCA PAIN CONTROL – פילינג מסוג בינוני, המאפשר להשתמש בו גם בקיץ מכיוון שהוא נעשה על אזור המוסתר יחסית. בסידרה של 2-4 מפגשים ניתן להסיר רבים מן כתמי השמש והגיל.

EASY DROXY PEEL – פילינג מסוג קל, המיועד לאזורי הגוף שאינם מוסתרים מהשמש. מיועד לקילוף עדין, שיפור גוון העור ומראהו.

המזותרפיה היא השיטה המתקדמת ביותר כיום למניעת הזדקנות העור והחייאתו. זו שיטת טיפול רפואית שהומצאה בשנות החמישים של המאה הקודמת על ידי רופא צרפתי בשם מישל פיסטור. ד"ר פיסטור רצה להחדיר את "התרופה הנכונה, במינון הנכון, למקום הנכון". הרעיון אותו קידם הוא שאם מזריקים כמויות קטנות של חומר היישר למקום הבעייתי, הטיפול יהיה בטיחותי ויעיל יותר. הוא טיפל כך בפציעות ספורט, מיגרנות, בעיות ראומטיות ומחלות אחרות. ב-15 השנים האחרונות הפכה המזותרפיה לאחד מאבני היסוד של טיפולי הצערת העור ושימורו בעולם. במזותרפיה למניעת הזדקנות העור אנו משתמשים באותם העקרונות שנקבעו על ידי ד"ר פיסטור רק שבמקום להזריק תרופות אנו מזריקים חומרים המעודדים את התחדשות עורנו. המזותרפיה היא מהפכנית בתוצאות אליהן ניתן להגיע.

את טיפולי הפילינג המקצועי ניתן לערוך בקליניקות ורופאים נבחרים ברחבי הארץ.