בתקופה האחרונה הולך וגובר השימוש במכשירים הסלולריים, האינטרנט והכבלים והדרישה לחבילות טובות וזולות הולכת וגדולה. משתמשים רבים מעדיפים לרכוש את החבילה המשתלמת ביותר אשר תכלול כמה שיותר שירותים רלוונטיים. עקב זאת, חברות סלולר ואינטרנט רבות מציעות מגוון רחב של שירותים עד כי ניתן ללכת לאיבוד בין כל האינפורמציה וקיימת דרישה לאתר אחד שירכז את הכול.

כלים

האתר שמרכז את כל המידע

האתר SmartCut השוואת חבילות תקשורת ירכז עבורכם את כל המידע הדרוש על החברות המציעות חבילות שונות. מחפשים ספקית אינטרנט זולה וטובה? רוצים להצטרף לשירותי לוויין וכבלים? מעוניינים לדעת איזו חברה מספקת גם מכשירי טלפון וגם גלישות כחבילה אחת? האתר כולל את כל המידע הרלוונטי ומציג רשימה של כל החברות המציעות את השירותים הרלוונטיים, כולל הצגת התאריך האחרון שבו עודכן האתר.

האתר מחלק את השירותים למספר קטגוריות: ספקיות אינטרנט, מפעילות סלולר, חברות טלפון קווי, חברות לוויין וכבלים וחברות תשתית. מתחת לכל קטגוריה מוצג הלוגו של החברה שעליו ניתן ללחוץ ולהגיע לקישור הכולל מידע המסודר בטבלה על כל החבילות המוצעות על ידי החברה הרלוונטית. בדרך זו, יוכל הלקוח בעצמו לבחור את השירות המתאים לו.

איך בוחרים חבילה?

לפי בלוג עולם הצרכנות, אלה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את החבילה המושלמת עבורכם:

איזה שירות אתם מחפשים – לפני שמתחילים בכלל לחפש את החבילה המתאימה באינטרנט החליטו באיזה שירות אתם מעוניינים.

אם יש לכם עסקה טובה עבור חיבור לאינטרנט, לא כדאי לרכוש חבילה הכוללת גם גלישה וגם שיחות ללא הגבלה. ואולי אתם בכלל מחפשים חבילה מוזלת של כבלים ולוויין בלבד?

השוו בין החבילות השונות – אם כבר החלטתם על השירות שאתם רוצים לרכוש, השוו בין מחירי החבילות. איזו מהן משתלמת יותר – החבילה הזולה או החבילה שכוללת את שירות השיחות ללא הגבלה?

המלצות על חברה – אם אתם מתלבטים בין שירותיה של חברה מסוימת ומעדיפים לקבל שירות איכותי גם אם הוא יקר במקצת, חשוב לאסוף המלצות על החברה. תוכלו לקרוא את תגובות הגולשים באתרי האינטרנט, לשאול לדעתם של בני המשפחה והחברים ולקבל המלצות חמות על החברה המתאימה.

לוודא את כל פרטי החבילה – אם כבר בחרתם את החברה המתאימה עבורכם ואתם עומדים לסגור על חבילה מסוימת, מומלץ לוודא את כל הסעיפים הרלוונטיים: על מה אתם עומדים לשלם, מה בדיוק כוללת החבילה. זאת על מנת למנוע "הפתעות" בלתי נעימות בהמשך.