שר הבריאות העניק לפרופ' רן טור כספא, מנהל מכון הכבד בבילינסון אות על מפעל חיים - לעוסקים במקצועות הבריאות  לשנת 2016. פרופ' רן טור כספא, מנהל מכון הכבד בבילינסון ודיקן הפקולטה לרפואה בצפת, קיבל משר הבריאות, הרב יעקב ליצמן, אות על מפעל חיים לעוסקים במקצועות הבריאות  לשנת 2016.

כלים
צילום: ליאור דסטל
צילום: ליאור דסטל

פרופ' רן טור כספא, מנהל מכון הכבד בבילינסון: "אני גאה ושמח על קבלת אות מפעל חיים המהווה הוקרה לאומית על פעילותי למען החולים, לקידום המחקר הביו-רפואי ולחינוך דור העתיד של הרופאים.

הרפואה בישראל בכלל ובתחום מחלות הכבד בפרט, היא מהמתקדמות ביותר בעולם. כדי שתמשך תנופת ההתפתחות ויהיו תרופות חדשות למחלות הכבד יש להשקיע משמעותית במחקר הביו-רפואי. למען עתיד הרפואה בישראל יש להגדיל משמעותית את התקנים למתמחים ולהשקיע בחינוך הרפואי של  הסטודנטים לרפואה."

 בתי החולים בילינסון והשרון הם חלק מ-14 בתי החולים של ה'כללית' בכל רחבי הארץ  (www.rmc.org.il). 'כללית' הינה ארגון הבריאות המוביל בישראל והשני בגודלו בעולם, המשרתת כ-4 מיליון לקוחות (54% מכלל הציבור בישראל) ב-1,300 מרפאות ומאות מכונים הפרוסים ברחבי הארץ. אתר האינטרנט (www.clalit.co.il) ומוקד השירות הטלפוני  2700 *  עומדים  לרשות הציבור 24 שעות ביממה למתן מענה לנושאים בריאותיים ולמידע כללי.