אופנות באות והולכות, אבל נראה שאהבה היא תופעה חוצת גבולות ודורות. וכל מי שאי פעם היה מאוהב, יודע כמה משמח היה לו יכולנו לדעת מראש האם אנחנו בכלל מתאימים לבנאדם שאנחנו מתאהבים בו, האם יש בכלל סיכויי הצלחה לזוגיות בינינו. אז למבוגרים יש הורוסקופ, שאף אחד לא מודה שהוא קורא אותו אבל רבים מאיתנו מציצים בו כשאף אחד לא מסתכל, ומסתבר שגם לבני (ובעיקר בנות) הנוער יש מקור בדיקה משלהם – מחשבוני אהבה.

כלים

אז מה זה בעצם מחשבון אהבה?

יש מספר סוגים של מחשבונים כאלה שיעזרו לכם לדעת האם נועדתם, וכולם בודקים את אחוזי ההתאמה בין שני אנשים על פי מדדים שונים.

מחשבון אהבה אסטרולוגי

מחשבון זה די דומה לקריאת ההורוסקופ והוא גם המחשבון שנותן את התוצאות המפורטות ביותר מבין שאר המחשבונים. יש להכניס למחשבון את תאריכי הלידה של שני בני הזוג המיועדים והתוצאה המתקבלת מכילה מספר דברים: פירוט לגבי תכונות חיוביות ושליליות של כל אחד מבני הזוג על פי המזל שלו, מספרי המזל שלו ומקצועות המתאימים לו, אחוזי התאמה בין בני הזוג וכן פירוט של התכונות המתאימות (או לא) בין שני המזלות הללו ומה כל אחד מהצדדים עשוי לתרום למערכת היחסים.

לדוגמה: בדיקת התאמה בין מזל קשת ולמאזניים העלתה כי שני אלה יזכו לקשר רומנטי מוצלח עם 87% הצלחה, כיוון שהאופי של כל אחד מהם משלים את אופיו של השני. המאזניים עשויים להימשך להרפתקנות של הקשת, ואלה יימשכו למאזניים המסקרנים והמקסימים.

מחשבון אהבה לפי האסטרולוגיה הסינית

אז נכון שרובנו לא מכירים את האסטרולוגיה הסינית, אבל חכם סיני אומר שהם מבינים דבר או שניים בכוכבים, וכנראה גם באהבה. גם במחשבון זה יש להכניס תאריכי לידה של שני בני הזוג על מנת לקבל תוצאה המכילה מספר של אחוזי ההתאמה ביניהם וכן כמה שורות כלליות המציגות את הסיבות שבגללן השניים מתאימים או לא. לאחר תוצאת ההתאמה הזוגית תקבלו פירוט על כל אחד מבני הזוג על פי המזל האסטרולוגי הסיני שלו – תרנגול, קוף, נמר ועוד חיות שונות ומשונות, מספרי המזל של כל אחד מבני הזוג ומפורסמים שנולדו גם הם במזל זה.

מד אהבה

זהו הסוג הפשוט ביותר מבין מחשבוני האהבה ומיועד למי שמתעניין בתכל'ס – מתאימים או לא מתאימים, בלי הסברים ופירוט. מחשבון אהבה זה נותן תוצאה של אחוזי התאמה ואת מספר הגורל של כל אחד מבני הזוג.

אז נכון שמחשבון אהבה זה לא ממש מדע מדויק, אבל תמיד נחמד לקבל חיזוק ועידוד ולדעת שיש לאהבה שלכם סיכוי טוב להצליח או, חלילה, לגלות שאין שום סיכוי שזה יעבוד ביניכם ועדיף לחסוך לעצמכם כאב לב מיותר.

גלשו לכתבות נוספות בנושא מחשבון אהבה באתר פורגירלס