לאחרונה אני שומע בכל מקום את שמו של אמן החושים אסף סלומון, אכן יצא לי לראות אותו מידי פעם בערוצי הטלויזיה, אך רציתי לפגוש אותו , לבדוק את מהות אמנות החושים! קבעתי פגישה באחד מבתי הקפה בתל אביב עם אסף , הגעתי כ-5 דק לפני הפגישה המתוכננת וחיכיתי לאמן הטלפתיה. לאחר כ-5 דקות בשעה היעודה אסף הגיע, יושבי בית הקפה והמלצרית שהכירו אותו מבעוד מועד- ישר התכנסו סביבו ורצו לראות את מעלליו מקרוב

כלים
אסף סלומון - אמן חושים וטלפתיה
אסף סלומון - אמן חושים וטלפתיה

אסף בחור חייכן, לא סירב לבקשתם וביקש מסועדת מסוימת לחשוב על שם האהבה הראשונה שלה - ובין רגע זורק לעברה את השם " אביב", עוד לקוח מגיש לאסף כמה כפות ומבקש לבחון את יכולתו בכיפוף המתכת, אסף מתרכז לרגע בכף הקשיחה, ובין רגע היא מתעקמת כמעט ל- 90 מעלות.

לאחר דברים אלו התיישבנו לשיחה קצרה. " הבלתי אפשרי- אפשרי " אם נחשוב נכון - אומר אסף,

לשאלתי איך הגיע לתחום - עונה אסף כי מגיל קטן משך אותו מאוד תחום הקסמים - הוא החל להתענין בנושא, עבר קורסים בנושא, וכבר בגיל 16 יצא עם מופע קסמים לילדים - קוסם לילדים!

משם הדרך לעולם הטלפתיה והמנטליזם היתה קצרה, לאחר הצבא אסף הצטרף לאגודת הקוסמים הישראלית ולארגון אמני ישראל, במסגרת התעניינותו בתחום העל חושי אסף עבר השתלמויות שונות בארץ ובחו"ל, למד מטובי המוחות , וכיום הוא ממוקם כאמן מצליח ומבטיח !

מחבריו ניתן למצוא אנשים מכובדים כגון אורי גלר - שיושב עמו מדי פעם לקפה, אסף מראה לי כי כמעט כל יום הם מתכתבים ומתייעצים בוואטצאפ - ממש חברים קרובים.

אני מקשה על אסף בשאלה האם תחום העל חושי אכן אמיתי? האם כולנו חשופים? האם אפשר לדעת כל מה שאדם חושב?

אסף בתגובה עונה כי גם בהופעותיו אינו טוען לכוחות על טבעיים, איני מכיר אדם שניתן בכוחות, אמנם בטלפתיה ובתחום העל חושי ניתן לעשות דברים מדהימים שנראים לצופה מהצד ככוחות על טבעיים, אך הכל מבוסס על למידה, וטכניקה, כאמן על חושי אני משתמש הרבה בשפת גוף, דמיון מודרך, nlp, השפעות על אנשים וכו... לשאלתי האם אנו חשופים וניתן לקרוא מחשבות לכל אחד- עונה אסף כי אכן, ניתן לקרוא מחשבות כמעט לכל אדם אם כי ישנם אנשים 'סגורים' שמאוד קשה להתחבר אליהם.. במצב כזה אני מנסה טקטיקות אחרות.. וכמעט תמיד מצליח )-:

איך העיסוק נתפס בעיני אנשים? מפחדים ממך?

אסף מגחך, זה נחמד שאפשר בקלות לגרום לאנשים להיות המומים, אני לוקח את אמנות החושים למקום טוב – מקום של עשיה ולא חלילה וחס לכיוון של שרלטנות, אני אוהב להדהים אנשים.

לאחרונה אני מקבל המון טלפונים של אנשים שרוצים שארפא אותם, או אברך אותם לזיווג, גם להם אני מסביר בנעימות כי אני קוסם – טלפת – הכל למטרה בידורית ולא חס ושלום למטרות אחרות.

ראיתי שאתה גם מתנדב?

אכן, אני בממוצע פעם בשבוע מקבל טלפון מעמותה כלשהי שרוצים מופע של קוסם למבוגרים – מופע טלפתיה, אני נוטה לענות בשמחה לכל עמותה שפונה אלי, בכלל הופעות בהתנדבות מצריכות ממני לעיתים מחשבה שונה על תוכן וסוג המופע, לדוגמא הופעתי לפני כחודש לעמותה שכולם עם כסאות גלגלים – הייתי צריך לחשוב על אפקטים שונים שמותאמים גם לאוכלוסיה זו, או לפני כשנתיים הופעתי באירוע לאנשים עיוורים – ישבתי כחודש לחשוב איך אפשר להעביר מופע שלם בלי שאנשים רואים כלום – ישבתי, חשבתי, ולבסוף היה מופע מוצלח מאוד!

ביקשתי מאסף שידגים גם עלי משהו נחמד, אסף הוציא מכיסו חפיסת קלפים, וביקש ממני לחשוב בראש בלבד על קלף, חשבתי , הוא בתגובה - "אתה חושב על 9 יהלום אדום".. אני המום.. מאיפה הוא יודע..אסף ממשיך.. בוא ניקח את זה צעד אחד קדימה.. תחשוב על עוד קלף.. חשבתי, תוציא את הנייד שלך ותתקשר לאחד מאנשי הקשר.. אני בהוראתו מוציא.. ומתקשר לחברתי חגית.. אסף מבקש ממני שתבחר מספר בין 1-52. חגית בוחרת 32.

מעולה, אסף מבקש שאתחיל לספור את הקלפים על השולחן.. וכאשר אגיע ל32 אעצור.. אני מגיע לקלף ה32

. אסף שואל אותי מה הקלף עליו חשבתי. אני אומר מלך לב , אסף מסמן לי להפוך את הקלף מספר 32 שחברתי חגית זרקה משום מקום- והפלא ופלא.. זה מלך לב אדום!

לסיכום אני שואל את אסף היכן ניתן לראות אותו מופיע? כיום אני מופיע הרבה לחברות, ועדי עובדים, אירועים עסקיים, ואירועים פרטיים, מופע הטלפתיה שלי מותאם אישית לכל אירוע לפי סוג האירוע, סוג הקהל וכו. לדוגמא מופע להייטקיסטים שונה במהותו במופע לקהל מורים .

אין ספק שמהראיון הזה.. יצאתי יותר מסוקרן.. כמה שאסף טען שאין לו כוחות על טבעיים.. אני מעדיף להאמין שיש לו משהו נסתר..

אם אתם רוצים להנות מערב על חושי- דברו איתו 054-4791411 או פשוט היכנסו לאתר שלו ותיהנו.. Www.kosemagic.com