לא נשארים לבד בחג - שר העבודה והרווחה חיים כץ: המטרה שלנו היא להבטיח שאף אזרח ותיק לא יישאר רעב או בודד בפסח, ואני קורא לכל האזרחים הוותיקים שחיים בגפם להירשם לפעילויות המשרד.  אני מודה לכל העובדים שמובילים את הפרויקט ופועלים במסירות רבה לאורך השנה לרווחת האזרחים הוותיקים.

כלים
שר העבודה והרווחה חיים כץ
שר העבודה והרווחה חיים כץ

 לקראת חג הפסח שר העבודה והרווחה קורא לכל אזרח ותיק ובודד, ובכלל זה לניצולי שואה, אשר אין להם עם מי לחגוג את החג, להגיע לאחת ממסגרות החג שמפעיל המשרד בנופשונים ובתי אבות ברחבי הארץ. המשרד מממן לכל קשיש בודד (ערירי) שהות של עד יומיים במהלך החג הראשון ועד יומיים במהלך החג השני, הכוללות אירוח מלא, לינה, ארוחות חג ופעילויות חברתיות.

נוסף לכך, מערך ההתנדבות של משרד העבודה והרווחה מפעיל תוכנית בשם "כולנו מסובין", המחברת בין משפחות, קהילות, מוסדות וארגונים, המעונייניםלארח ולבין אזרחים ותיקים בודדים שמעוניינים להתארח בערב החג. במסגרת התכנית נערכו בשנה הקודמת כ-400 אירועי סדר בכ-160 יישובים ברחבי הארץ וכ-100 בתי אבות ומרכזי יום.

כל מי שמעוניין להתארח ולארח בערב החג, מוזמן לחייג מכל טלפון למוקד 118 שמפעיל משרד העבודה והרווחה 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה, או לפנות למחלקה לשירותים חברתיים ברשות המקומית.