מחקר חדש של מכון "מדגם" בראשות מינה צמח ומנו גבע מראה כי בקרב מצביעי ההסתדרות 41% תומכים בניסנקורן, לעומת 22% בלבד שתומכים ביחימוביץ'
עוד עולה מהסקר כי יותר מ- 70% מחברי ההסתדרות מביעים שביעות רצון מתפקודו של היו"ר ניסנקורן

במחקר שנערך השבוע על ידי מכון "מדגם" בראשותם של מינה צמח ומנו גבע בו נשאלו חברי הסתדרות במי יתמכו לראשות ההסתדרות, עולה כי, מבין המצביעים, 41% מהמצביעים תומכים ביו"ר ההסתדרות הנוכחי אבי ניסנקורן, לעומת 22% בלבד שתומכים בשלי יחימוביץ'.

כמו כן, כ-70% מחברי ההסתדרות הביעו שביעות רצון מתפקודו של ניסנקורן, שבין היתר העלה ב-1,000 ₪ את שכר המינימום, צמצם באופן משמעותי את תופעת עובדי הקבלן, הגדיל השכר הריאלי, הגדיל את ההפרשות לפנסיה ועוד.

יש לציין בנוסף לסקר שאבי ניסנקורן מחזיק בעוצמה חסרת תקדים בשטח, שם כ-95% מראשי הוועדים מביעים תמיכה בניסנקורן. כאשר, יו"ר ההסתדרות הנוכחי מרכז תחתיו גם קואליציה המורכבת ממרבית סיעות ההסתדרות: סיעות עוגן, סיעת עוז, סיעת העבודה, סיעת הליכוד, סיעת עוצמה, סיעת תמורה, סיעת מרצ וסיעת חד"ש. יחימוביץ' אשר יצאה לדרך בתרועה גדולה, תוך שותפות עם ח"כ איתן כבל, לא מצליחה להתרומם. היא לא הצליחה לסגור תמיכה מאף מפלגה או סיעה, כמעט ולא גייסה תומכים בולטים, ולמעט נוכחות תקשורתית איננה מצליחה לפרוץ.