NAILS" - המגזין המופץ מזה כ-30 שנים בכל רחבי תבל ונחשב לאורים ותומים עבור מניקורסטיות, פדיקורסטיות, טכנאיות ציפורניים, מכוני טיפוח ויצרנים בכל קטגוריות הענף מקייםמדי שנה ומזה 13 שנים סקר רחב היקף הבוחן את העדפות קוראיו ממגוון המוצרים הנבחרים ב- 29 קטגוריות שונות שהושקה בשנה שחלפה.

צילום: ג'ון וויט
צילום: ג'ון וויט

קוראי המגזין הנמנים עם מיטב אנשי המקצוע בוחרים את העדפותיהם לתכשירים/ מוצרים ולציוד נלווה ממגוון המותגים הפועלים בשוק העולמי על פי פרמטרים שונים. אלה משוכללים לכדי דירוג סופי של הנבחרים והמועדפים מבחינתם ומתפרסמים בגיליון ינואר של המגזין.

המותג האמריקאי CND קטף השנה את המקומות הראשונים ב-12 קטגוריות שונות מסך הקטגוריות שנבחנו בסקר. הקטגוריות הבולטות בהן זכה המותג במקום הראשון הן: מוצרי טיפוח והזנה לציפורן - שמן 'סולאר אויל', לקים עמידים - סדרת 'ויינלוקס, תחליבי טיפוח לכפות הידיים והגוף - "סאנסנשיין", תחליבים בניחוחות טבעיים בשילוב תמציות צמחיות ופירות, קטגוריית מוצרי הספא למניקור ופדיקור התמקמו מוצרי המותג עם מוצרי הספא על בסיס אשכולית אדומה וסדרת 'מרין' שפותחה בהשראת הים והאוקינוס וגולת הכותרת היא קטגוריית הג'ל לק שכבשה את קצות האצבעות של כל אישה חובבת מניקור - נבחרה סדרת 'שלאק' ברוב קולות ע"י מניקורסטיות וטכנאיות ציפורניים.

אמי טאווס, מחברת "פרימיום" המשמשת נציגתו הרשמית של המותג CND בישראל, ציינה כי "זהו יום חג עבורנו. מרגשת העובדה כי בישראל פועלים בענף הציפורניים מותגים טובים, איכותיים ופופלאריים. הבחירה לייצג מותג שחרט על דגלו מקסימום הגנה לציפורניים תוך הקפדה על מנימום פגיעה בהן ושמירה על בריאותן באה לידי ביטוי בבחירתם הגורפת של אנשי ונשות המקצוע של מגזין "ניילס" שהציבו את CND כאופציה הראויה ביותר בעבודתם היומיומית".