חג פסח מתקרב ומסתבר שהוא לעיתים איננו תורם לאיחוד משפחתי ואף עלול להוביל לגירושין, כאשר האישה, צעירה תושבת הצפון, ביקשה מב"כ עו"ד גיא אופיר מומחה לדיני משפחה להגיש בשמה תביעה לגירושין לבית הדין הרבני האזורי בחיפה והעילה, סירובו של בעלה להשתתף בליל הסדר בבית אחותה בשל סכסוך משפחתי עם אימה- חמותו ולאחר שגם פגישות הגישור ביניהם לא הובילו למציאת פשרה

כלים

חגים כזרז לגירושין. "תקופת החגים בה נפגשים עם המשפחה, מהווים בשנים האחרונות, סיוט עבור האישה, לנוכח העובדה שהבעל מסרב להתארח בבית אימה - חמותו והשנה אף הודיע לה מראש כי אין בכוונתו להשתתף בליל הסדר שיתקיים הפעם בבית אחותה משנודע לו כי חמותו תשתתף בארוחת החג", אמר השבוע ב"כ של האישה, עו"ד גיא אופיר.

"לטענתה של האישה", אומר ב"כ עו"ד גיא אופיר, "בעלה מגלה יחס מנוכר לאימה, שסייעה להם רבות בגידולם של שלושת ילדיהם וכי הוא אף מנסה לגרום לריחוק ולניכור בין ילדיהם לאימה - סבתם ולגרום בכך לקרע משפחתי".

ב"כ של האישה עו"ד גיא אופיר, מוסיף ואומר, "האישה טוענת, כי מאז שאביה הלך לעולמו לפני מספר שנים, החליט בעלה, כי אימה הפכה לנטל עבורם ביקש להתנתק ממנה וכל זאת בגלל דאגה שהביעה בתום לב מכך שהבעל עובד שעות רבות וממעט לבלות זמן איכות עם הילדים...".

ב"כ של האישה עו"ד גיא אופיר, טוען בשמה, "כי למרות שאימה של האישה, מוכנה לסייע בכל עת, הבעל מונע זאת ממנה ועכשיו אף מגדיל ועושה, כאשר הוא מסרב להשתתף בארוחת החג שתתקיים בבית האחות בשל העובדה שהאם תשתתף כמובן בארוחת החג ורוצה למעשה להשאיר את אימה לבדה בביתה".

לדברי עו"ד גיא אופיר, התביעה לגירושין, תוגש בימים הקרובים לביה"ד הרבני האזורי בחיפה.

אזהרה: חל איסור לפרסם את שמות הצדדים וכל פרט מזהה כולל מס' תיק.