טיול עם כל המשפחה יכול להיות הוצעה לא קטנה, במיוחד כאשר מדובר במשפחה גדולה. טיולי משפחות נחשבים טיולים יקרים גם לאור העובדה שקיים תשלום עבור כל בני המשפחה וגם תשלום עבור אטרקציות ובקשות שונות של הילדים. אז איפה כדאי לעשות טיול עם המשפחה בארץ או בחו"ל?

כלים
טיולי משפחות בארץ או בחול
טיולי משפחות בארץ או בחול

טיולים משפחות נחשבים אטרקציה מדהימה לכל המשפחה. כל המשפחה יחד יוצאת לטייל בעולם, לראות אתרים תיירותיים, לחוות חוויות משותפות ולעשות מסלולי טיול יחד. עם כל הכיף הזה חשוב לזכור כי טיול משפחות צריך להתאים לכל בני המשפחה ויש לבחור את היעד בקפידה. ילדים קטנים לא יכולים לעשות טיולים עם שעות רבות בתחבורה ציבורית, אנשים מבוגרים לא יכולים לטייל במסלולי אקסטרים וההורים צריכים תמיד לשים לב לילדים. לכן היעד, בו מטיילים, חייב להיות נוח הן מבחינת המסלולים המוצעים בו, הן מבחינת הלינה והן מבחינת האטרקציות במקום.

טיול משפחות בארץ

ארץ ישראל ידועה כמקום מושלם לטיולי משפחות. רוב מסלולי הטיולים בארץ נוחים לטיול וכוללים אטרקציות ופעילויות שונות המתאימות לכל הגילאים ולרוב סוגי האוכלוסיה. למרות שיש התאמה כמעט מושלמת בין מסלולי הטיולים בארץ לאוכלוסיה המטיילת בהם העלות של טיולים בארץ יכולה להיות יקרה מאוד. טיולי משפחות שונים בדרך כלל נמשכים יותר מיום אחד, דבר האומר שצריך מקום לינה נוח. בתי מלונות בישראל ידועים במחירים הגבוהים וזה עוד לפני האטרקציות בסביבה שברוב הפעמים עולות כסף.

אם אתם רוצים לחסוך בכסף ולעשות טיול שונה מומלץ לעשות טיול קמפינג בעונת הקיץ. קמפינג מהווה פתרון מושלם לטיול משפחות נוח למגוון גילאים רחב. הלינה בקמפינג היא באוהל, דבר שילדים מאד אוהבים. הלינה יכולה להיות על מזרנים נוחים, דבר שיכול להתאים לבני גיל מבוגר יותר. יתרון משמעותי בטיול קמפינג הוא שאין צורך לעשות טיולים רגליים, יש מגוון אטרקציות ופעילויות שניתן לעשות סביב המאהל כגון מנגל, משחקי כדור שונים, שחייה בנחל וכדומה.

טיול משפחות בחו"ל

אם טיול משפחות בארץ יכול להיות דבר נוח אך יקר אז בחו"ל זה בדיוק ההיפך. טיול משפחות בחו"ל יכול להיות קצת מסובך אבל מבחינה כספית משתלם יותר. טיול משפחות בחו"ל יכול לעלות כמו טיול בארץ ולעיתים אפילו זול יותר. ההבדל המשמעותי שקיים בטיול בחו"ל הוא בחירת היעד. היום ישנם יעדים רבים בעולם המתאימים טיולים באופן ספציפי למשפחות כגון טיול בהודו, טיול בקניה, טיול משפחות לקוסטה-ריקה ועוד. יעדים אלו, ועוד רבים אחרים, בונים מסלולי טיול נוחים למבוגרים, מתאמים אטרקציות לילדים ומאפשרים טיולים נוחים לכל בני המשפחה.

לסיכום

אם אתם רוצים לעשות טיול משפחות ונושא הכסף חשוב לכם חשוב לזכור כי טיולי משפחות בחו"ל יכולים לעלות כמעט כמו טיול בארץ ולכן מומלץ לבדוק אופציה זו. טיולי משפחות בישראל נחשבים נוחים יותר במיוחד לאור העובדה שהשפה ואזורי הטיולים מוכרים לנו. טיולים בחו"ל נחשבים מומלצים יותר במיוחד לאור העובדה שבאותו מחיר של חופשה בישראל אתה מקבל חופשה בחו"ל וחושף את כל בני המשפחה ליעדים שונים בעולם.