הסרט האיטלקי זרים מושלמים עבר את רף 100,000 צופים - סרטו עטור הפרסים של הבמאי האיטלקי, פאולו ג'נובזה, "זרים מושלמים" הוא ללא ספק אחת ההפתעות הגדולות של הקולנוע בשבועות האחרונים. ארוחת ערב כיפית וזורמת של זוגות חברים הופך למשחק טריקי כאשר הסמארטפונים של כולם גלויים לכל המשתתפים, כל שיחה כל הודעת טקסט. לכו לראות

כלים
"זרים מושלמים" רוצו לראות
"זרים מושלמים" רוצו לראות

בארבעה סופי השבוע האחרונים ושלושה שבועות של הקרנות הגיע הסרט המופץ על ידי סרטי נחשון, למעל ל- 100,000 צופים. גם ימי הפורים הביאו קהל רב לבתי הקולנוע. באתר של סינמה סיטי הסרט מופיע במקום השני בסרטים הנצפים ביותר ברשת. הסרט מוצג בלמעלה משלושים בתי קולנוע ברחבי הארץ.

ההצלחה היא ללא ספק מפתיעה מאחר ומדובר בסרט של במאי לא מוכר בארץ, שזהו סרטו הראשון המוקרן בהקרנות מסחריות, שבעת השחקנים המשתתפים בסרט הם שחקנים ידועים ברובם באיטליה אבל בארץ הם לא מוכרים בכלל. עדיין נושאו של הסרט ובעיקר השאלות שהוא מעלה והדיון שהוא מעלה מושכים עשרות אלפי צופים וההזמנות העתידיות נראות גם הן מבטיחות מאד. "זרים מושלמים" הוזמן לעשרות הקרנות טרום בכורה עם הרצאה מלווה וזכה לתגובות נפלאות מן הצופים. הסרט הוא אחד הסרטים המדוברים המוצגים היום בבתי הקולנוע.

שלושה זוגות חברים ועוד אחד שהיה אמור להגיע לארוחת הערב עם בת זוגו החדשה מתאספים לארוחת ערב בין חברים, אירוע הקורה במיליוני בתים בכל רחבי העולם. משיחות שונות על שלל נושאים המעסיקים אנשים בסיטואציה הזו זה מתגלגל לשיחה על הטלפונים הניידים ומקומם בחיינו, עד שמציעה המארחת לשחק משחק, "אמת או חובה" מודרני בו כל השיחות הנכנסות יהיו גלויות בפני כל הנוכחים מבלי שהמתקשר יהיה מודע לכך וכל המסרונים והודעות הווטסאפ חשופות בפני כל היושבים לשולחן וכך בין פרחי הזוקיני לניוקי מתגלים סודות ושקרים, הסודות שהקופסה השחורה של חיינו מחזיקה בתוכה, סודות שאנחנו רוצים להסתיר מן החברים ובעיקר מבני הזוג שלנו.

הסרט זכה להצלחה גדולה באיטליה ובשלל פרסים, והוא זוכה כעת להצלחה קופתית גדולה בכל מדינה בה הוא מוצג ועתה תורה של ישראל.

לצפייה בטריילר: https://www.youtube.com/watch?v=k4GpcSK7uQE