רשת "קופיקס " למען הקהילה: הרשת מציעה בסניפי "קופיקס" ו"סופר קופיקס" תחתיות ממותגות לכוסות המוצעות למכירה ב-5 שקלים. הרווח ממכירת התחתיות יועבר לעמותת "שלוה".

כלים

ארגון שלוה פועל מזה 26 שנים במטרה לטפל באלפי ילדים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם ומסייע להם בהתמודדות עם המורכבויות בגידולם, תוך שילובם בחברה התחתיות לכוסות ימכרו עד סוף חודש פברואר בכל סניפי "קופיקס" ו"סופר קופיקס" ברחבי הארץ.

עמותת שלווה: שלוה החלה את דרכה בשנת 1990 בעקבות ניסיונם האישי של מלכי וקלמן סמואלס בגידולו של בנם יוסי, שהפך נכה, חירש ועיוור בעקבות חיסון שיגרתי פגום שקיבל. בגיל שמונה יוסי חווה פריצת דרך ומשפחת סמואלס מילאה את הבטחתה לעזור למשפחות המתמודדות עם אתגרים דומים. זה היה הכוח המניע מאחורי הקמתה של שלוה.

מיד עם הקמתה, מילאה שלוה ואקום משמעותי במבנה השירותים בחברה הישראלית. המרכז לפעילות אחר-הצהריים עבור ילדים ונוער בגילאים 6-21 התפתח במהרה והחל לכלול מחנות קיץ, נופשון, להקה וקבוצות ספורט, כמו גם הפגות מקבילות ומרכז תמיכה למשפחה. כך פיתחה שלוה שיטה ייחודית החותרת להתפתחותו האינדיבידואלית של הילד או הילדה ומיצוי הפוטנציאל שבו, תוך שהיא מחזקת במקביל את המארג המשפחתי. הרכב התכניות הייחודי של שלוה, מציע שירותים ופעילויות מסביב לשעון לאורך השנה ומגוון הפעילויות רק גדל עם כל שנה שעוברת. התכניות השונות מלוות על ידי הוועדה האקדמית הבינלאומית של שלוה ונחשבות לפורצות דרך בתחום.

בספטמבר האחרון שלוה פתחה את שערי המרכז הגדול והמתקדם בארץ לטיפול ולשילוב אנשים עם מוגבלויות.