החלטתם להתפנק ובגדול ולהתחדש במזרן חדש? מזרון הוא בדיוק מאותם דברים שלא קונים על רגל אחת, ורגע לפני שמבצעים רכישה כה משמעותית, צריך לעשות בדיקות מקדימות.

כלים
מזרון אורטופדי
מזרון אורטופדי

מזרונים משפיעים באופן ישיר על הבריאות שלכם, כך שהתרשלות ברכישת מזרן איכותי עלולה לעלות לכם בכאבים מיותרים ובלילות ללא שינה. על כן, רגע לפני שאתם מניחים את הראש על הכר, מה כדאי לבדוק לפני שקונים מזרן?

מעניקים לכם תעודת אחריות על המזרן?

גם במעמד של רכישת מזרונים אורטופדיים וגם מזרונים אחרים, אתם צריכים לקבל תעודת אחריות. כיום, החברות המובילות מעניקות אחריות לטווח הארוך שיכולה להגיע אפילו לעשר שנים. אין כל סיבה שתרכשו מוצר מבלי לקבל עליו אחריות. אתם משקיעים את מיטב כספכם ועל כן מגיע לכם לקבל אחריות המשקפת את טיב המוצר, אחריות החברה והרצינות שלה כלפי קהל הלקוחות.

אילו תנאי תשלום מציעים לכם?

בעת שאתם קונים מזרון אורטופדי, אתם עושים זאת כדי לישון טוב בלילה. איך תישנו טוב אם תהיו לחוצים מההוצאה הכספית? על כן, חשוב לבדוק אילו תנאי תשלום מציעים לכם בחנות המזרנים. החנויות המובילות מציעות תנאי תשלום נוחים ופריסת תשלומים שיכולה להגיע גם עד לשנה וחצי. כך, אתם לא מרגישים בכל חודש בתשלום על המזרן, ובעיקר מבטיחים לעצמכם לילה ארוך, נעים וטוב. האם אתם צריכים וחייבים לשלם על המזרן בפעם אחת? בטח שלא.

היכן בחרתם לרכוש את המזרן?

אז איפה למעשה רוכשים את המזרנים האיכותיים? הדבר הראשון שחשוב שתדעו הוא שלא קונים את המזרן בחנות כלבו, חנות המוכרת מגוון רחב של מוצרים או מחנויות מזדמנות על פינות הרחובות. מזרן רוכשים אך ורק בחנות שהיא מאסטר במזרנים. האם תוכלו להמר על הבריאות שלכם, על איכות השינה שלכם ועל השקט הנפשי שלכם? מובן שלא. פונים רק אל חנות בעלת ותק, מוניטין וקהל של לקוחות מרוצים. כדי לישון טוב, צריך לבצע רכישה טובה.

תוך כמה זמן מספקים לכם אותו?

שאלת אספקת המזרן חשובה גם היא. זמן ממוצע לאספקת המזרן נע לרוב בין שבועיים לחודש, ואכן מדובר על חלון זמן הגיוני. אם מתכוונים לספק לכם את המזרן אחרי פרק זמן שכזה כדאי לבדוק מדוע. אם יש סיבה מוצדקת לרבות יבוא מחו"ל או תקופת חגים, הרי שאין כל בעיה. אך אם מדובר על סיבה שאין לה הצדקה, רק כדאי לוודא כי מדובר על חנות רצינית שאכן תספק לכם לבסוף את המזרן.