ח"כ דב חנין, יו"ר השדולה הסביבתית-חברתית, בעקבות המשרד להגנת הסביבה בעניין מיכל האמוניה בחיפה: "המאבק העיקש של התושבים במפרץ חיפה - רושם הישג" ח"כ דב חנין, יו"ר השדולה הסביבתית-חברתית בכנסת, בירך על החלטת המשרד להגנת הסביבה: "טוב שהשר להגנת הסביבה נוקט סוף סוף בהחלטה הנכונה

כלים
חה"כ דב חנין, יו"ר השדולה הסביבתית-חברתית
חה"כ דב חנין, יו"ר השדולה הסביבתית-חברתית

והערכה גדולה לתושבי אזור מפרץ חיפה, שמובילים מאבק עיקש, כבר שנים רבות, למען הוצאת מיכל האמוניה. לעוד ועוד אנשים כבר ברור - במפרץ חיפה צריך ללכת לכיוון של הפחתת מזהמים וחומרים מסוכנים, במקום הגדלה שלהם. כך קבעה גם ועדת-המשנה לענייני תכנון וסביבה במפרץ חיפה, בראשה עמדתי בכנסת הקודמת.

המלצותיה של ועדת-המשנה זכו בתמיכת כל הגורמים, ברמה המקומית והארצית, והן צריכות לשמש כמפת דרכים לניטרול הפצצה הסביבתית המאיימת על חייהם ובריאות של תושבי האזור".

לקריאת דו"ח ומסמכי ועדת-המשנה לענייני תכנון וסביבה: http://main.knesset.gov.il/Activity/committees/InternalAffairs/Pages/HaifaBay.aspx

ועדת המשנה של וועדת הפנים והגנת הסביבה, הוקמה על ידי ח"כ מירי רגב, יו"ר הוועדה, בתאריך 19.3.14, בעקבות דיון מעמיק שעסק בהרחבת בתי הזיקוק והנפט בחיפה והסכנה הבריאותית והסביבתית הנשקפת מכך לציבור התושבים בחיפה.