יצרנית החלבה והטחינה "ממלכת החלבה", המפעילה את חנויות הקונספט המיוחדות בשווקים מחנה יהודה, שרונה מרקט, שוק הכרמל ושוק צפון (ברמת החייל בתל אביב), מציעה לחג ט"ו בשבט חגיגת טעמים מיוחדת של טחינה וחלבה: טחינה עם אגוזי לוז מקורמלים וחלבה עם פקאן סיני.

כלים
טחינה עם אגוזי לוז מסוכרים וחלבה עם פקאן סיני. צילום - אייל קרן
טחינה עם אגוזי לוז מסוכרים וחלבה עם פקאן סיני. צילום - אייל קרן

טחינה עם אגוזי לוז מקורמלים עשויה מטחינה גולמית 85% המיוצרת משומשום טהור הנטחן באבני ריחיים בשיטה מסורתית, משולבת בשברי אגוזי לוז מקורמלים המקנים לטחינה מרקם קריספי נהדר וטעם מתקתק מעט.

חלבה עם פקאן סיני עשויה מטחינה גולמית (60%) משולבת עם אגוזי פקאן סיני גרוסים וסוכר. לחלבה טעם נהדר של פקאן סיני - פקאן מסוכר מתוק ונפלא המוסיף לחלבה טעם מודגש של פקאן ומתיקות וטעם מעולים.

שני המטעמים נהדרים לאכילה כמו שהם בכפית! או למרוח על הלחם, וכן אפשר להכין מהם מגוון מתכונים נהדרים של עוגות, עוגיות וקינוחים לחג. לדוגמה: עוגיות טחינה עשירות משולבות בטחינה עם אגוזים; רולדת שמרים במילוי טחינה עם אגוזי לוז, או חלבה עם פקאן; מוס חלבה עם פקאן על בסיס שמנת מתוקה; "כדור אנרגיה" המשלב תמרים, טחינה עם אגוזים, חמאת בוטנים וקוקוס; עוגת בראוניז שוקולד משולבת בטחינה עם אגוזים וסילאן; גלידה עם חלבת פקאן המפוררת מלמעלה; עוגיות סהרונים ממולאות בחלבה עם פקאן; עוגת גזר עם טחינת אגוזים ותמרים.

מחיר טחינה עם אגוזי לוז: 35 ₪ לאריזה של 500 גרם.

חלבה עם פקאן נמכרת בחנויות "ממלכת החלבה" לפי משקל או במארזים מוכנים. מחיר: 99 ₪ לק"ג.

כשרות – בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

להשיג בחנויות "ממלכת החלבה": בשוק מחנה יהודה, בשרונה מרקט, בשוק הכרמל ובשוק צפון (רמת החייל בתל אביב).