מאמר זה יעזור לכן להיכנס להריון

אז איך נכנסים להריון באופן טבעי?

כלים
דיקור סיני לפוריות
דיקור סיני לפוריות

מחקרים אחרונים מצאו שלנשים אשר מקבלות טיפול על פי הרפואה הסינית יש סיכוי גבוה פי שניים להיכנס להריון תוך ארבעה חודשים מאשר לנשים אשר מטופלות על ידי תרופות קונבנציונליות. תוצאות אלו אולי נשמעות מפתיעות אך למעשה ידוע כי הדיקור הסיני מצטיין ביכולת הוויסות של המחזור החודשי. המחזור החודשי הסדיר היינו תנאי הכרחי להצלחת הטיפול בפוריות. וזה ההסבר מאחורי התוצאות.

הרפואה הסינית לא משתמשת רק בדיקור סיני אלא גם בארסנל עשיר של צמחי מרפא מזה כבר אלפי שנים. יש ספרים עתיקים ומודרניים עם פרוט של פורמולות צמחיות לטיפול בקושי להיכנס להריון ומניעת הפלות. כך שלשאלה האם לרפואה הסינית ניסיון עשיר בטיפול בפוריות? התשובה היא כן.

מדענים בריטיים הגיעו למסקנה שרפואה סינית אפקטיבית יותר בטיפול בבעיות פוריות מאשר הרפואה המערבית. נמצא במחקר זה כי 50% מהנשים שמטופלות בדיקור סיני נכנסות להריון לעומת 30% מהנשים שמטופלות על ידי שיטות של הרפואה המערבית.

המטרה הסופית של שתי הרפואות הן של הרפואה הסינית והרפואה המערבית היא לטפל בבעיה ולהביא את האדם לקו הבריאות. אך הגישה והעקרונות שונים מאוד. הטיפול בסימפטום תמיד זמני ויכול להביא לתופעות לוואי. המטרה של הרפואה הסינית במה שקשור לטיפול בפוריות היא להביא את האישה בצורה טבעית לאיזון הורמונלי, להוריד רמת המתח (סטרס) ועל ידי כך לעודד ייצור הורמונים ולווסת את המחזור החודשי. יש לציין שהטיפולים של הרפואה המערבית גורמים לנשים לעליה ברמת הלחץ והחרדה כאשר אין זה סוד שרגשות אלה לא מועילים לכניסה להריון. לעומת זאת הטיפול בדיקור סיני מצטיין בהרגעת הרגשות ואיזון המערכת ההורמונלית.

רפאל רוזנסקי מטפל בבעיות פוריות וסייע לנשים רבות להיכנס להריון באמצעות הרפואה סינית במרפאות רפאל אותן הוא מנהל. שיטת הטיפול כולל דיקור סיני וצמחי מרפא ובנוסף ניתן להיעזר בהתאמת הדיאטה למערכת העיכול של האישה, וגם לקבל טיפולי עיסוי והמלצות לקיום אורח חיים בריא יותר. המכלול הטיפולי שמציע רפאל רוזנסקי מצטיין ביעילות מירבית ונחשב לטיפול הבטוח והיעיל ביותר גם כשנעשה בשילוב עם טיפולי פוריות בקופת חולים.

בברכת פוריות והצלחה

לקביעת תור לרפאל רוזנסקי חייגו 054-5721258