מרכז "עולם המים" מציג: מסלול לשחיית פעוטות בשיטת ה- WEST התורם להתפתחות הקואורדינציה, מחזק את מערכת הנשימה ובעיקר את הקשר עם ההורה. כשהתינוק נולד אנו רוצים להשקיע בו את מיטב האמצעים ואחת מההשקעות היא לקיחת חלק בפעילויות אשר יפתחו את הרך הנולד.

כלים
צילום: ניר עצמון
צילום: ניר עצמון

שחיית פעוטות הפכה לחוג בסיסי בקרב פעילויות לתינוקות קטנטנים ומהווה כלי לפיתוח גוף התינוק. רשת מרכזי עולם המים ללימוד שחיה ופעילויות מים בשיטת ה- WEST בהנחיתו של המייסד וההידרותרפיסט אורי סלע, מציע חוג לשחיית תינוקות בשילוב ההורה אשר ישפר את הקואורדינציה של הרך, יחזק את מערכת השימה ואת הקשר עם ההורה.

על פי מחקרים רבים ברחבי העולם, שחיית תינוקות תורמת באופן משמעותי להתפתחות התינוק ולשיפור במיומנויות המוטוריות. חוג השחייה החוויתי נערך בבריכה הידרותרפית יחד עם ההורים החל מגיל שלושה חודשים ועד לגיל ארבע שנים. הטמפרטורה החמה במים והאווירה הנעימה תורמים להתפתחות התינוק ומחזקים את הקשר עם ההורה. במהלך החוג הילד לומד לאהוב את המים ולהרגיש בהם בסביבה טבעית. התרגילים והמשחקים המגוונים עוזרים לחיזוק הגוף, שיפור שיווי המשקל, פיתוח קואורדינציה, מערכת הנשימה והביטחון העצמי של התינוק.

חודש ראשון בשחיית פעוטות הוא חודש הסתגלות למדריך, לבריכה, לאווירה, למשחקים ולשירים. לאחר חודש ההסתגלות מתחיל שלב צלילות והכנסת הפנים למים. בהמשך, עובדים על חיזוק השרירים הקואורדינציה, שיווי משקל, נשימה והביטחון העצמי של הילדים והכל מלווה בשירים ובמשחקים. עד גיל שנתיים מכינים את הילד לשלב האמתי- שלב השחייה. בגיל שלוש, הילדים מתאמנים עם סנפירים ועובדים על חיזוק חגורת הכתפיים על מנת להצליח להרים את הראש מעל המים ולנשום. בגיל שלוש וארבע לומדים שחיית חזה באופן מלא.

שחיית הפעוטות נערכת בבריכה מיוחדת ומתאימה לצרכים של הפעוטות והטיפולים השונים. מערכת בקרה ממוחשבת ומתוחכמת דואגת לבקר ולפקח על רמת התחזוקה של הבריכה ומוסיפה אוטומטית את כל התוספים הנדרשים לפי משרד הבריאות. טמפרטורת המים היא 33 מעלות (בהשוואה לבריכה רגילה בה הטמפרטורה היא כ-28 מעלות). ביחד עם סירקולציה גבוהה וכמות כלור נמוכה הבריכה הופכת לבטוחה ביותר לשחייה לפעוטות.

לפרטים נוספים: לרשימת הסניפים: 03-6992995

מרכז עולם המים של אורי סלע מציע מגוון פעילויות בתחום המים, לימוד שחיה בכל הגילאים, קבוצות שחייה מקצועיות, לימודיות, שחית פעוטות, הידרותרפיה, טיפולים מיוחדים במים, שחיה שיקומית ועוד. לרשת עולם המים קיימים 7 מרכזים ושלוחת הדגל נמצאת בפולג שבנתניה. אורי סלע, בוגר מכון וינגייט למדריכים ומאמנים במגמת שיקום נכים והידרותרפיה. הידרותרפיסט ומדריך ותיק בתחום הייחודי ללימוד ואימון שחייה לתינוקות ולילדים בעלי צרכים מיוחדים ובעל דייבמאסטר בצלילה, שחיין, מאמן טריאתלון ועוד. ייסד את טכניקת השחייה בשיטת ה- WEST שיטת השחייה הבריאה בעולם שמותאמת למבנה הגוף והיכולות שלך, ומאמין כי ספורט ואורח חיים בריא הוא חלק מחיינו: משפר את הביטחון העצמי, את זרימת הדם בגוף, מחטב ומחזק אותנו פיסית ונפשית. מעל 100 מדריכים מלמדים שחייה בעולם המים נבחרו בקפידה ועברו הכשרה מקצועית משמעותית ומטפלים בשיטת ה WEST.