חרף הניסיונות לשבש את החקירה: נעצר בעל מאפייה ונכסי נדל"ן בחשד כי העלים הכנסות משכר דירה ומהעסק. המשפחה ניסתה להכשיל את החוקרים: האב החביא טלפונים ניידים, האם הסתירה צ'קים בעציצים והבן נמלט עם חומר שנתפס.

צילום: אילוסטרציה
צילום: אילוסטרציה

בעלים של מאפייה ושל מספר נכסי נדל"ן ובנו העובד איתו בעסק המשפחתי, נעצרו בחשד כי העלימו הכנסות במשך עשר שנים בהיקף של יותר ממיליון ₪ משכר דירה ומהכנסות המאפייה. האב, האם והבן ניסו לשבש את החקירה, האב החביא טלפונים ניידים במאפייה, האם הסתירה צ'קים בעציצים בבית והבן נמלט עם חומר שנתפס במאפייה ע"י חוקרי רשות המסים.

החשודים נחקרו על ידי פקיד שומה חקירות ת"א, לאחר שהמידע לגביהם הגיע מפקיד שומה תל אביב 4, ושוחררו בתנאים מגבילים בבית משפט השלום בתל אביב – יפו. כמפורט בבקשת המעצר, סימן טוב דניאל (61) מבת ים, הינו בעל מאפייה ומספר נכסי נדל"ן ביניהם נכס המפוצל ל-4 דירות ברחוב המזרחי 25 בתל אביב. בשבוע שעבר הפכה החקירה נגדו לגלויה ונערכו חיפושים בביתו ובעסקו במסגרתם נתפשו המחאות לפקודתו בסכום של יותר מ- 250,000 ₪. במהלך החיפוש במאפייה , החלו החשוד ובנו, סער דניאל, להרים את קולם ולדרוש את החומרים שנתפשו. משנענו כי החומר נלקח כדין, לקח הבן 3 מעטפות והחל לצאת מהמאפייה. בשלב זה הודיעו החוקרים לחשודים כי הם עצורים. לאחר מכן, האב חסם בגופו את החוקרים והבן הצליח להימלט מהעסק עם המסמכים. רק לאחר פעולות חקירתיות אותר הבן ונעצר. .

החשוד ואשתו ניסו לשבש חקירה כאשר החשוד ניסה להחביא שני מכשירים ניידים במאפייה תוך סירוב למסור אותם לחוקרים. בנוסף, במהלך חיפוש בביתו, אשתו של החשוד ניסתה להעלים צ'קים ואף הסתירה אותם באחד העציצים.