תארו לעצמכם שאתם בוחרים להיכנס לעולם מדומיין והחוויה בו כל כך מוחשית שלא בא לכם לחזור בחזרה... משחקים במציאות מדומה הם ללא ספק חוויה שלא משאירה אף אחד אדיש! את החוויה המדהימה הזו תוכלו לחוות ב-VR STATION רשת מתחמי המציאות המדומה החדשה הגדולה והמתקדמת בישראל, ומהמתקדמות בעולם, שנפתחה לאחרונה בסינמה סיטי בגלילות ובמתחם אניגמה בראשון לציון.

כלים

שני המתחמים החדשים של רשת VR STATION הוקמו בהשקעה גדולה של כ-2.5 מיליון ₪. המתחם בסינמה סיטי בגלילות משתרע על פני 180 מ"ר, ומתחם אניגמה (חדרי בריחה) בראשל"צ משתרע על פני 350 מ"ר.

מתחמי VR STATION מציעים חוויה מדהימה ויוצאת דופן שבה המשתתף במשחקים חווה את המציאות האמתית שלו מתמזגת במציאות הדמיונית של המשחק תוך כדי אינטראקציה מדהימה בין שני העולמות. (דבר הקרוי בז'רגון המקצועי - "מיקס ריאליטי"). המתחמים מציעים מגוון רחב של משחקים המבוססים על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום המציאות המדומה: HTC-VIVE.

VR STATION2 efb8e

חוויית המשחק מתחילה עוד לפני שנכנסים אל המתחמים, במראה המרהיב שלהם. המתחמים מעוצבים בקו עיצוב ייחודי - כתחנת רכבת תחתית, וחוויית הנסיעה משתלבת בשיגור של כל שחקן לעולם הדמיוני שבו הוא בוחר לשחק. קונספט הנסיעה ברכבת תחתית מקיף את החוויה כולה. המשתתף הוא הנוסע, ומפעיל המשחק לבוש ככרטיסן, הוא מנקב את כרטיס הכניסה של ה"נוסע" ומלווה אותו תוך כדי המשחק.

מגוון המשחקים הוא רחב: משחקי הרפתקאות ואקשן, משחקי יצירה, חדרי בריחה במציאות מדומה, משחקי מוזיקה ואתגר ועוד. המשחקים מתאימים לילדים ולמבוגרים כאחד – מגיל 6 ועד גיל 80 ויותר. ישנם גם משחקים המאפשרים משחק בקבוצה (עד 4 אנשים) באותו עולם דמיוני עם משימות משותפות, המספקים חוויה מיוחדת במינה. משך המשחקים – חצי שעה או שעה.

VR STATION3 6e070

לפני תחילת המשחק המשתתפים יכולים לצפות בטריילרים המציגים את המשחקים השונים כדי לבחור לאיזה עולם הם רוצים להשתגר, ומקבלים הדרכה באמצעות סיור מודרך במציאות מדומה, פרי פיתוח של היזמים, על אופן המשחק ושימוש בג'ויסטיקים המיוחדים של מערכת ה-HTC VIVE.

בסיום המשחק המשתתפים מקבלים לינק ב-SMS לתמונה ולסרטון שלהם שצולמו בזמן ששיחקו – מזכרת לחוויה המיוחדת.

סרטון להמחשה

במתחם VR STATION בסינמה סיטי בגלילות 7 עמדות של HTC VIVE שמאפשרות לשחקן להיכנס לעולמות דמיוניים שבחר בעמדות מעוצבות ויפות המספקות פרטיות.

כמו כן במתחם בגלילות מוצעות אטרקציות וחוויות נוספות של מציאות מדומה:

* "פחד גבהים" – אטרקציה מדהימה שבה המשתתף הולך על קורה בגובה הרצפה כדי להציל חתלתול שנמצא בקצה הקורה. המשימה פשוטה לכאורה אולם משקפי המציאות מדומה שמרכיב השחקן מעלים אותו במעלית לגובה של כ-120 קומות והוא מרגיש שהוא יוצא מהמעלית ונדרש ללכת על פיגום בגובה עצום. זוהי חוויה עוצמתית למבוגרים ולצעירים גם יחד.

* כסאות סימולטור – המשתתף צופה בסרט מציאות מדומה מרהיב של נסיעה ברכבת הרים ב-360 מעלות, תוך כדי ישיבה על כיסא סימולטור הנע בסנכרון עם הסרט. משך הסרטים – כ-5 דקות. החוויה מתאימה במיוחד לילדים. החל מגיל 3.

מתחם VR STATION בראשל"צ ממוקם במתחם חדרי הבריחה "אניגמה", המציע מגוון חדרי בריחה מרתקים המדורגים בין עשרת חדרי הבריחה הטובים בישראל (פארק היורה, אינדיאנה ג'ונס, הצוללת). מתחם VR STATION בראשל"צ הוא מתחם המציאות המדומה הגדול בישראל ויש בו עשר עמדות פעילות.

הסניפים בראשל"צ ובגלילות מציעים גם פעילות לחברות ולארגונים, ימי הולדת וימי גיבוש.

המתחמים נגישים לאנשים הנעזרים בכיסא גלגלים.

מחירים: מציאות מדומה (בשני המתחמים): 70 ₪ לחצי שעה, 130 ₪ לשעה שלמה.

סימולטור רכבת הרים – (במתחם גלילות) – 30 ₪. אטרקציית פחד גבהים (במתחם גלילות): 25 ₪.

שעות פתיחה: ימים א' - ו' בשעות 11:00 – 2:00 בלילה. יום שבת מהשעה 9:00 בבוקר עד 2 בלילה.

כתובות: הסניף בגלילות - סינמה סיטי גלילות, הסניף בראשל"צ – רח' יוסף ספיר 9.