באולמי אלבוסתן בדלית אל-כרמל הסתיימה לפני דקות החגיגה של השבעתו של ח"כ איוב קרא לשר בממשלת ישראל.באירוע השתתפו אלפים מתומכיו, וביניהם מזכיר הממשלה, ראש הסגל של ראש הממשלה, שרים, חברי כנסת, ראשי רשויות, ראשי עדות, שגרירים זרים, קונסולים ועוד. קרא הוא סמל לאחוות הדרוזים והיהודים בישראל, שורשיו בארץ עבותים והולכים ומעמיקים.

חגיגת השבעתו של ח"כ איוב קרא לשר בממשלת ישראל
חגיגת השבעתו של ח"כ איוב קרא לשר בממשלת ישראל

השר איוב קרא אמר באירוע כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו קבע במינוי שלי כי עקרון השיוויון והנאמנות לישראל מקודשים אצלו. בעוד מכפישיו מנסים לפגוע בו ובמשפחתו ובמינויי לשר, כולל אגדה שהומצאה על חשבון 68 כבשים, דבר שלא היה ולא נברא - להיפך, אלפי האורחים התקבלו בחום ובאהבה ובאוכל כשר כיד המלך."

קרא אמר בין היתר בנאומו כי "אחרי פגישת טראמפ-נתניהו לא אתפלא אם נתניהו ינחת בסעודיה לביקור ממלכתי. הקשר בין ישראל לארה"ב חזק עכשיו מתמיד, וגם במזה"ת מתגבש ציר שפוי ומתון ע"ב הקואליציה הסעודית ונשתף פעולה ע"ב כלכלי והומני.

בקצרה אודות השר איוב קרא:

איוב קרא פטריוט ישראלי, חבר כנסת מטעם רשימת הליכוד. וידוע כנאמן נתניהו וכתומך אדוק של ראש הממשלה בנימין נתניהו. קרא נולד ב-12 במרץ 1955 קרא הוא דרוזי ישראלי המכהן כשר בלי תיק. בעבר כיהן כסגן שר במשרד לשיתוף פעולה אזורי במסגרת תפקידו זה תרם לחיזוק הקשרים עם מדינות ערב, בין באמצעים גלויים לציבור ובין באמצעים אחרים. איוב נשוי ואב לשישה ילדים. בתו הבכורה, אמירה, לומדת רפואה בפקולטה למדעי הבריאות של אוניברסיטת בן-גוריון.

את שירותו הצבאי סיים איוב קרא בצה"ל בדרגת רב סרן. קרא הוא נכה צה"ל, עקב הלם קרב. אחיו הצעיר ששירת גם הוא בצה"ל בתפקיד קרבי, נהרג בלבנון בשנת 1985 אחיו הבכור של איוב קרא גם הוא נפצע באורח קשה. בעקבות היגון והצטרפות משפחת קרא למשפחת השכול הישראלית, ההלם והצער הובילו לכך שאביו הלך לעולמו בטרם עת ואמו סבלה משיתוק. כל אלה לא מנעו מאיוב קרא להמשיך ולחלום ולהגשים שליחות בשירות המדינה והנאמנות למדינה ולערכיה הולכים ומתחזקים אצלו ובקרב משפחתו.

קרא הוא בעל תואר ראשון במשפטים מהקריה האקדמית אונו ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב.

פרט ספורטיבי על קרא - הוא היה הכדורגלן הדרוזי הראשון ששיחק בעונת 1976/1977 בליגה הלאומית בקבוצת בני יהודה