הקצינה צ' שהוטרדה מינית בידי ניצב ריטמן שלחה מכתב לעורך דינה, חי בר-אל ממשרד חי בר-אל אילן יונש ושות', ובו סיפרה מעט ממה שעובר עליה תחת מסכת ההשמצות מצד מפכ"ל המשטרה ועושי דברו.

צילום מסך של הפוסט ובו צילום המכתב
צילום מסך של הפוסט ובו צילום המכתב

במכתב של הקצינה צ' לעו״ד בר-אל נכתב: "משטרת ישראל אסרה עלי להתראיין ולהגן על עצמי מפני ההכפשות, השקרים והמניפולציות... מכפישים אותי ללא רחם... בעוד אני מחוברת לאינהלציה ולעירוי כי נגמר לי האוויר, משה נוסבאום יושב באולפן שישי ומדקלם מסרים מטעם משטרת ישראל, והוא יורד נמוך... איך הם לא מתביישים להשתמש בשמו של אפי ברכה בציניות במלחמתם המלוכלכת... להלך אימים ולהפחיד... רוחי איתנה ולא תישבר... סופו של הצדק לנצח".

עו"ד בר-אל חשף את המכתב הערב בפוסט בפייסבוק.

בפוסט הוא מספר: "מאז הגשנו בג״צ נגד ההחלטה השערורייתית של המפכ״ל אלשיך להשיב את ניצב רוני ריטמן לתפקידו כמפקד להב 433, צ׳ נמצאת תחת מסכת לחצים נוראית המלווה בהכפשות, בספינים, לעיתים אכזריים ולעיתים מגוחכים כשעל כולם מנצח המפכ״ל המשמש כמגן, הדובר והסנגור הטוב ביותר של ניצב ריטמן.

אתמול, בעודה נתונה במצב לא פשוט, שמעה הקצינה באולפן שישי כיצד שוב מתגייסת משטרת ישראל לעזור דווקא למי שלא צריך לעזור לו. בדם ליבה היא כתבה לי את המכתב הזה".