נשיא המדינה קיים היום פגישת עבודה מדינית עם ראש ממשלת קרואטיה המבקר בישראל נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, קיים היום, שלישי, כ"ו בטבת, 24 בינואר, פגישת עבודה מדינית עם ראש ממשלת קרואטיה אנדריי פלנקוביץ' Andrej Plenković.

 צילום: מארק ניימן/ לע"מ
צילום: מארק ניימן/ לע"מ

אל ראש ממשלת קרואטיה התלוו בביקורו, שר ההגנה Damir Krstičević, וסגן יו"ר הפרלמנט הקרואטי Milijan Brkić. "אני יודע שיש לנו נושאים רבים לדון בהם כולל המפגשים העתידיים בין הממשלות (G2G)," אמר הנשיא לראש הממשלה והוסיף: "ברצוני להודות לך על תמיכתה של קרואטיה בישראל בזירה הבינלאומית". הנשיא הוסיף וברך על יחסי הידידות החמים בין שתי המדינות. הנשיא ציין כי ישנם תחומים רבים בהם יכולות המדינות להוסיף ולשתף פעולה ולהעמיק את הקשרים ביניהן.

נשיא המדינה הדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה הבינלאומי בהתמודדות עם אתגרי הטרור כמו גם עם השינויים באזורנו וההתמודדות עם משבר הפליטים ואמר: "למתרחש לעם בסוריה יש השלכות מידיות על אירופה כולה".

ראש ממשלת קרואטיה הודה לנשיא על המילים החמות וקבלת הפנים לה זכה ואמר: "זו הזדמנות נפלאה ועיתוי מוצלח להעמיק את היחסים של מדינותינו. פתחנו אפיקים חדשים של שיתוף פעולה, מדיניים, כלכליים, ובטחונים. בין המדינות שלנו קיימת הבנה טובה ומעמיקה יותר של העמדות שלנו, כל אחד באזורו, אתם כאן באזור סבוך ומאתגר ואנו בדרום מזרח אירופה, כחברים בנאט"ו ובאיחוד האירופי".