סיסקו חוגגת 20 שנות פעילות עסקית, טכנולוגית וחברתית בישראל. מנכ"ל סיסקו העולמית צ'אק רובינס מגיע לביקור ראשון בישראל וייפגש עם בכירים, בהם: ראש הממשלה ונשיא המדינה, מנכ"לים במגזר העסקי ויזמים. ייפגש עם ראש הממשלה לקידום והטמעת הדיגיטציה במדינה. ייפגש עם נשיא המדינה, ראובן ריבלין לקידום אג'נדות חברתיות משותפות.

מנכ"ל סיסקו ישראל: "סיסקו ממשיכה להוביל את המהפכה הדיגיטלית" תמונה: אילוסטרציה
מנכ"ל סיסקו ישראל: "סיסקו ממשיכה להוביל את המהפכה הדיגיטלית" תמונה: אילוסטרציה

המנכ"ל ייפגש עם ראש עירית ירושלים, ניר ברקת, ייפגש עם בכירי המשק מהמגזר הממשלתי, האקדמי, המגזר השלישי ותעשיית ההייטק, ייפגש עם לקוחות החברה: גורמי מפתח ומקבלי החלטות לקידום תהליך הדיגיטיזציה בארגוניהם. ינאם במסגרת כנס הסייבר-טק בתל אביב, ישתתף באירוע חגיגות 20 שנה לסיסקו ישראל בהשתתפות עובדים ולקוחות החברה בתל אביב. יקיים שולחן עגול עם סטארטאפיסטים ישראלים כמו אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל: "סיסקו ממשיכה להוביל את המהפכה הדיגיטלית ורואה עצמה כשותפה הרלוונטית למסע הדיגיטלי שכל ארגון עובר כעת – מדינה, עיר, חברה וסטרט-אפ.

סיסקו רואה בישראל שוק בעל חשיבות רבה מאוד, מהמובילים בעולם החדשנות והיזמות, ולפיכך מהווה ישראל אחד מהמרכזים החשובים ביותר לסיסקו העולמית כבר 20 שנה"

מנכ"ל סיסקו העולמית, צ'אק רובינס, יגיע לראשונה לביקור בן שלושה ימים בסוף החודש בישראל ויפגוש בכירים בממשל ובמשק. בין השאר ייפגש עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו; נשיא המדינה, ראובן ריבלין; ראש עירית ירושלים, ניר ברקת ועוד. הוא ייפגש גם עם בכירים במשק הישראלי, יזמים וחברות סטרט-אפ, ויציין את חגיגות ה-20 לסיסקו באירוע מיוחד, ויקדם שיתופי פעולה בתחום הדיגיטציה עם חברות מובילות במשק.

במהלך ביקורו בישראל, ייפגש רובינס עם ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, על מנת לדון בהמשך האצת התהליך לדיגיטציה של השירותים לאזרחים והכשרת עובדים לשוק ההיי טק הישראלי, בהמשך לתוכנית הממשלתית בנושא. כמו כן, ייפגש עם נשיא המדינה, ראובן ריבלין, וידון עמו על שילוב אוכלוסיות נוספות בהייטק הישראלי, בין השאר חרדים וערבים ועם ראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת.

בנוסף, ינאם רובינס בוועידת הסייבר-טק השנתית, ויציג את הדוח השנתי של סיסקו בתחום הסייבר סקיוריטי, ומתפרסם באותו יום.

רובינס מגיע כאמור לראשונה לישראל, לרגל חגיגות 20 שנה לפעילותה של סיסקו בישראל, במסגרתן ישתתף באירוע מיוחד לעובדי החברה ולקוחותיה, שיכלול בין היתר מיצג וידיאו-ארט ייחודי ומרשים, אשר יספר את סיפורה של סיסקו בישראל ותרומתה לכלכלה, לחברה ולחדשנות הישראלית.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל: "אנו שמחים וגאים לארח בישראל את מנכ"ל סיסקו, צ'אק רובינס, ונחגוג ביחד עמו 20 שנה של שותפות עסקית, טכנולוגית וחברתית. סיסקו ממשיכה להוביל את המהפכה הדיגיטלית ורואה עצמה כשותפה הרלוונטית למסע הדיגיטלי שכל ארגון עובר כעת – מדינה, עיר, חברה וסטרט-אפ. אנו רואים בישראל שוק בעל חשיבות רבה מאוד, מהמובילים בעולם החדשנות והיזמות, ולפיכך מהווה ישראל אחד מהמרכזים החשובים ביותר לסיסקו העולמית כבר 20 שנה. בישראל קיימים מרכזי פיתוח, עם למעלה מ-1500 עובדים המהווים את אחד ממרכזי הפיתוח החשובים של סיסקו בעולם".

רובינס,מכהן בתפקיד המנכ"ל העולמי של החברה מאז יולי 2015. בתפקידו הקודם שימש רובינס כסגן נשיא בכיר, והוביל את צוות המכירות העולמי להישגים חדשים. לרובינס למעלה מ-20 שנות ניסיון ניהולי ובמהלך 18 שנותיו בסיסקו שימש בין היתר גם כסגן נשיא אזור אמריקה וסגן נשיא בכיר של ארה"ב וקנדה. רובינס נבחר על ידי מגזין CRN לאחד המנהלים המובילים בעולם ב-2008 ו-VARBbusiness הכתיר אותו כאחד מ-100 המנהלים המובילים בשנים 2005 ו-2006. לרובינס תואר ראשון במתמטיקה עם התמחות במדעי המחשב, מאוניברסיטת צפון קרוליינה.