לראשונה בעולם: קורס צלילה מקצועי על אניות השייט של Royal Caribbean® בשיתוף עם PADI Professional Association of Diving Instructors -חברת השייט הגדולה בעולם Royal Caribbean® עטורת פרסים בינלאומיים עם מורשת בת 46 שנים של חדשנות הינה היחידה בעולם המאפשרת למפליגים לקבל תעודת צולל מוסמך תוך כדי חופשתם על אניית פאר.

כלים
צילום: באדיבות רויאל קריביאן
צילום: באדיבות רויאל קריביאן

זאת בשיתוף עם האגוד המקצועי הגדול בעולם למדריכי צלילה ספורטיבית. המפליגים ההרפתקניים יכולים לחקור את סיפוריהן של מאות ספינות טרופות ביעדים קסומים כמו סנט תומאס או איי הבתולה הבריטיים, ולראות מקרוב את הריפים המדהימים של הים הקריבי.

חברת Royal Caribbean® מאפשרת לאורחיה הזדמנות חד פעמית להכשרה מקצועית כצוללנים מוסמכי PADI תוך כדי חופשה, מה שהופך את השייט לטיול הצלילה האולטימטיבי. תוכנית ההסמכה פותחה לאחר 16 שנות עבודה משותפת בין חברת השייט ל-PADI ומאפשרת למשתתפים קורס Open Water Diver Course (כוכב ראשון).

ההרשמה לקורס הצלילה מאפשרת לכל נוסע מגוון רחב של תוכניות להכשרה החל מהתנסות בת 30 דקות בתוכנית הצלילה ועד תוכנית לצוללנים מנוסים שמחפשים רענון. אורי שנבל, מנכ"ל חברת 'סנורמה' שירותי תיירות, נציגת המכירות של תאגיד השייט "Royal Caribbean": "אנו גאים להיות חלק מתאגיד עטור פרסים, המייצר חידושים אין סופיים כבר שנים רבות בתחום עולם השייט והתיירות. "

המחירים נעים החל מ- 29$, 59$ לאדם ועד 599$ עבור הקורס המלא. קורס הצלילה מתחיל כבר מהבית באמצעות קורס און ליין המותאם למחשבים נייחים ומכשירים ניידים וממשיך עד לקורס המעשי על האנייה.

מרכזי ההסמכה של PADI קיימים ב-10 מתוך 24 האניות של Royal Caribbean® .