אירוע מכירה מטורף של קראוונים - קראוון קלאב, החברה המובילה בארץ למכירה והשכרה של קראוונים מכריזה על אירוע מכירות מיוחד לקראת עונת הטיולים הקרובה, ומציעה מגוון של קראוונים נגררים במחירים מטורפים.

הקהל הישראלי גילה את היתרונות הרבים של נופש בקראוון
הקהל הישראלי גילה את היתרונות הרבים של נופש בקראוון

אירוע המכירה יתקיים בין ה 24.1.17 ועד ה 12.2.17 במגרש החברה - במסגרת אירוע המכירה, יוצע לציבור, קראוונים נגררים מאובזרים בסטנדרט גבוה, עם מערכות סולאריות, מערכות מים משודרגות ומערכות מולטי מדיה, במצב "כמו חדש" שעלו לכביש במהלך שנת 2013/4, ו- 2015/6

המחירים נעים בין 60,000 ₪ ל- 100,000 ₪

איתמר אלמוג, מבעלי קראוון קלאב מסביר, "במהלך השנים האחרונות הקהל הישראלי גילה את היתרונות הרבים של נופש בקראוון, הנוחות של בית מחד, והטבע ונופים המרהיבים מאידך" עוד מוסיף "חופשות בישראל הן תמיד מיוחדת, השטחים הפתוחים והקרבה לטבע, בין אם מתבוננים בזריחה הזוהרת מעל ים המלח או השקיעה הקראוון מאפשר את החופש להיות ספונטניים ולקפוץ ממקום למקום, בין אם אתה לבד או עם המשפחה וחברים".

קרוואן קלאב הוקמה בשנת 2012 במטרה לחלוק ולנגיש לכל אחד ואת חווית הטיולים הייחודית שרבים באירופה ובארה"ב גילו כבר לפני שנים רבות. בית הארחה נייד שמאפשר נוחות מקסימלית בכל סביבה אליה מגיע רכב פרטי. החברה אף מספקת שירות אמין ומקצועי 24/7, עזרה בתכנון הטיול, חניוני לילה והדרכה אישית.

היום קרוואן קלאב הנה החברה הגדולה והמובילה בישראל להשכרת קרוואנים, עם צי של מעל 30 קרוואנים בכל הסוגים והגדלים, נוחים וקלים לתפעול, הניתנים לגרירה עצמאית ע"י כל רכב או להיגרר ע"י החברה ליעד המועדף.

, 1-700-555-443