מנהלת המחסן בדיוטי פרי בנמל אשדוד ועובד בכיר בנמל נעצרו בחשד להוצאת מאות מוצרים ממחסן החנות ללא תשלום, שמו נאסר לפרסום. שניהם נעצרו בחשד כי הוציאו ללא תשלום מאות פריטים ממחסן החנות. חלק מהפריטים שהוצאו על ידי החשודה נמסרו לעובד הנמל והוא, על פי החשד, מכר אותם לאחרים.

טובין שהוצאו מהמחסן ללא רשות וללא תשלום
טובין שהוצאו מהמחסן ללא רשות וללא תשלום

מעצרם של החשודים הוארך בבית משפט השלום באשקלון, לאחר חקירה בעניין שנערכה על ידי חוקרי יחידת הסמים במכס אשדוד.

כמפורט בבקשת המעצר, יחידת הסמים במכס אשדוד ניהלה מזה זמן מה חקירה סמויה נגד בעלי תפקידים בחנות הדיוטי פרי בחשד כי הוציאו מוצרים מהחנות ללא תשלום ומסרו/מכרו אותם לאחרים. אתמול (ג') הפכה החקירה לגלויה ובמסגרתה התבצע חיפוש בביתה של החשודה, ילנה גלין, המועסקת כמנהלת מחסן בחנות, ובביתו של אמו של בן זוגה. בחיפוש אותרו עשרות פריטים שהוצאו ללא תשלום מהחנות. בידי המכס ראיות לכך שגלין פעלה במתכונת זו מספר פעמים בעבר תוך שהיא מוציאה פריטים מן החנות ומוסרת אותם לאחרים או עושה בהם שימוש אישי.

במהלך היום נעצר חשוד נוסף, עובד נמל בכיר בעל אישור כניסה למרבית השטחים הסטריליים בנמל. במסגרת החקירה הופעלו אמצעים טכנולוגיים אשר תיעדו את החשוד במספר הזדמנויות, כאשר הוא נכנס למחסן חנות הדיוטי פרי ומוציא ממנו פריטים תוך שהוא מסליק אותם מתחת לבגדיו. כמו כן, בחיפוש בביתו נמצאו מאות פריטים, שעל פי החשד, הוצאו מהחנות, כאשר על פי החשד, התכוון עובד הנמל למכור אותם או לעשות בהם שימוש באופן אישי.