סאוטר הוא המותג המוביל בישראל בתחום של אפייה ובישול. מוצרי סאוטר מציעים איכות גבוהה ואמינות. ומשכך הם נהנים מהערכה רבה ואמון מהלקוחות בישראל. לא פלא שהמותג סאוטר הוא הנמכר ביותר בארץ. המוצרים קלים להפעלה ובנויים בצורה פונקציונלית. הם מציעים ללקוחות שימוש נעים ונוח המכוון לשיפור איכות החיים. מוצרי החשמל של חברת סאוטר מעוצבים בקווים נקיים ואלגנטיים ומאופיינים בטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים ודגמים, להתאמה מושלמת של מוצרי החשמל לכל מטבח שהוא. בחרו גם אתם סאוטר לאבזור המטבח שלכם במוצרי חשמל.

כלים
כיריים סאוטר
כיריים סאוטר

סאוטר להכנת המזון – אפייה

הפעילות במטבח היא מגוונת וכוללת תחומים רבים. הבולטים בין היתר הם פעולות הכנת המזון – בישול ואפייה. בשביל לאפשר בישול נוח ואפייה מוצלחת יש לבחור את מוצרי החשמל הנוחים והאידיאליים שיאפשרו מצד אחד שימוש נוח ופרקטי, ומצד שני יסייעו בהשבחת התוצאה.

תנור אפייה סאוטר מציע תכניות אוטומטיות לבישול ואפייה, התנור מצויד בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת שימוש מוצלח ותוצאות שמדברות בעד עצמן. כמו כן הוא כולל פעולה לניקוי עצמי. יתרון משמעותי עבור מי שפעולת הניקיון מהווה עבורו מוקש. תנור אפייה סאוטר מומלץ בכל פה על ידי טובי השפים והקונדיטורים. ניתן לבחור בין תנור בנוי לבין תנור משולב – בהתאמה לעיצוב המטבח הביתי שלכם.

סאוטר להכנת מזון – בישול

לגודל הלהבה כמו גם לאפשרות ההנמכה שלה, יש השפעה ישירה על התוצר המתבשל, כיריים סאוטר מציעים לכם אפשרויות בישול מתקדמות ונוחות ביותר, כאלו שיאפשרו לכם להפיק תבשילים מצטיינים. ניתן לבחור בין כירת גז לכירה קרמית או כיריים אינדוקציה. כיריים סאוטר מאפשרים בישול נוח ומוצלח. כל מי שניסה ממליץ על כירה זו ככירה מתקדמת ומוצלחת ביותר.

מוצרים נוספים למטבח

מלבד כיריים סאוטר ותנור אפייה סאוטר מציעה החברה מוצרים נוספים למטבח. הללו מסייעים בהכנת מזון וכן בפעולות ניקיון והגיינה. קולטי אדים, מדיחי כלים אינטגרליים וחצי אינטגרליים, מקפיאים, מקררים, מיקרוגלים, בלנדרים, מיקסרים, מסחטות מיץ, מעבדי מזון, מצנמים, מטחנות בשר וקומקומים. כל המוצרים הללו מציעים שימוש יעיל ונוח במוצר מתקדם, איכותי וטוב.