ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישה עם ראש ממשלת ג'מייקה אנדרו הולנס. רה"מ נתניהו: "בין שתי המדינות שלנו היו תמיד קשרי ידידות. אנו מעריכים את העובדה שלא הצטרפתם להצבעה האבסורדית האחרונה נגד ישראל באונסק"ו".

רה"מ נתניהו: "אנו מעריכים את העובדה שלא הצטרפתם להצבעה האבסורדית האחרונה נגד ישראל באונסק"ו"
רה"מ נתניהו: "אנו מעריכים את העובדה שלא הצטרפתם להצבעה האבסורדית האחרונה נגד ישראל באונסק"ו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד היום בצהריים בירושלים עם ראש ממשלת ג'מייקה אנדרו הולנס (Andrew Holness). ר"מ ג'מייקה הזמין את רה"מ נתניהו לביקור רשמי בארצו. בפגישה עלו אפשרויות לשיתופי פעולה בתחומי המים, חקלאות וביטחון פנים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו:

"אני חושב שזהו הביקור הראשון של ראש ממשלת ג'מייקה בישראל, כך שיש לו חשיבות כפולה עבורנו.

בין שתי המדינות שלנו היו תמיד קשרי ידידות. אנו מעריכים את העובדה שלא הצטרפתם להצבעה האבסורדית האחרונה נגד ישראל באונסק"ו. מעבר לכך אנו מדברים על הרחבת שיתוף הפעולה בינינו. מדקות השיחה המעטות שהיו עכשיו, אני כבר רואה את הפוטנציאל לשיתוף פעולה בתחומים רבים הנוגעים לכלכלה, ביטחון, טכנולוגיה - אנו מעוניינים מאוד לעשות זאת אתכם.

קיימת זיקה טבעית בינינו, שתי המדינות שלנו הן דמוקרטיות. כל אחת מהמדינות מתמודדת עם אתגרים אחרים, אך אנו משגשגים יותר כשאנו ניצבים בפני אתגרים. אני חושב שנוכל להעניק עתיד טוב יותר לאזרחנו אם נשתף פעולה, וביקור זה הוא מופת לשיתוף פעולה כזה.

הזמנת אותי גם לבקר אותך, ובכוונתי לעשות זאת בעתיד. אך ברצוני לומר לך כמה אנו מעריכים את בואך לכאן ואני מצפה לדיונים שלנו".

ראש ממשלת ג'מייקה אנדרו הולנס:

"ג'מייקה, כמו ישראל, היא דמוקרטיה חזקה. כבר זמן רב שאנו מתפעלים מההתקדמות שעושה ישראל בטכנולוגיה, במיוחד בהגנה בסייבר ובחקלאות אך גם בתחומים אחרים. הפוטנציאל לשיתוף פעולה בין שתי המדינות שלנו הוא עצום, וג'מייקה מעוניינת מאוד לבחון את תחומי שיתוף הפעולה הללו.

העם הג'מייקני והאזור הקאריבי הוא אזור של שלום, ואנו מאחלים שלום לכל עמי העולם. אנו שולחים את תנחומינו לאזרחי ישראל על ההתקפה המצערת מאוד על חייליכם שקרתה לאחרונה.

היינו רוצים גם לקדם עם ישראל שיתוף פעולה כלכלי. אני מאמין שבבניית כלכלות חזקות נוכל לקדם שלום בעולם".