אף מטבח לא יכול להיות שלם בלי מכשירי חשמל מסוימים שישדרגו את איכות החיים שלכם. רוצים להרגיש כמו מאסטר שף בלי להתאמץ? הנה כל המכונות שכדאי להכיר:

כלים
5 מכונות שחייבים במטבח
5 מכונות שחייבים במטבח

מטבח הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית. אנחנו משתמשים בו כדי להתעורר בבוקר, מבלים בו עם חברים ובני משפחה וחוזרים אליו לארוחת ערב ולסיכום היום. כתוצאה מכך, המטבח חייב להיות מאובזר ברמה גבוהה. מכשירי חשמל מסוימים יכולים לשדרג לחלוטין את המטבח שלכם ומסתבר שהם אפילו לא כל כך יקרים. הנה כמה מהם:

1. צ'יפסר

צ'יפסר הוא למעשה מכשיר טיגון ייעודי שמיועד לתפוחי אדמה, בטטות, סלק ועוד הרבה סוגים אחרים של חומרי גלם. אפשר לבחור אותו לפי קיבולת ובהתאם לאופי השימוש הצפוי, או להשוות בין הדגמים הקיימים על בסיס הספק.

ההספק של צ'יפסר נמדד ביחידות ואט והוא מציין את יכולת החימום של המכשיר. בעוד צ'יפסר בעל הספק גבוה יגיע לטמפרטורות גבוהות, הספק נמוך יחסוך בחשמל אבל יחמם את המזון בצורה פחות יעילה.

2. אופה לחם

המוצר האולטימטיבי של המשפחה הישראלית הוא אופה לחם. כולנו אוהבים לצרוך דגנים בדרכים שונות, ואין סיבה לוותר על התענוג והריחות של אפייה ביתית. השימוש באופה לחם פשוט מכפי שנהוג לחשוב וסביר להניח שתוכלו להתמקצע לחלוטין כבר לאחר מספר ניסיונות.

כדאי לקבל המלצות על אופה לחם מוצלח ולקרוא היטב את הנחיות היצרן. בנוסף, הרשו לעצמכם להשתולל עם שילובי מתכונים מיוחדים ויצירתיים.

3. טוסטר משולשים

יש מכשירי חשמל בסיסיים עם ערך מוסף גדול. בראש הרשימה נמצא טוסטר משולשים, שבעזרתו תוכלו להכין טוסט במהירות ובתוך דקות ספורות. טוסטרים משולשים יעמוד לרשותכם בארוחות בוקר, צהריים וערב והוא משרת בעיקר צעירים שאין להם זמן או רצון להשקיע במנה היומית.

טוסטר משולשים בנוי משתי פלטות שמסוגלות להפיק חום גבוה. הפלטות מפעילות לחץ על הפרוסות והתוצאה היא טוסט מושלם ברמת קלייה אחידה.

4. מכונת קפה

קשה למצוא מטבח שאין בו מכונת קפה לאספרסו, הפוך, קפוצ'ינו ועוד. התחרות בתחום הקפה משרתת את חובבי המשקה החם ומסייעת לירידת מחירים. כיום ניתן להשיג קפסולות של קפה משובח בעלות נמוכה ולהשתמש במכונות גם כדי להקציף חלב.

המכונות מגיעות במגוון רחב של צבעים ודגמים. מחיר המכונה נקבע לפי היצרן, סוג ההפעלה ותכונות מיוחדות. הפעלה אלקטרונית מאפשרת הגדרה מראש של כמות המים לכל מנת קפה, בעוד הפעלה ידנית תשאיר את השליטה אצלכם.

5. בלנדר מוט

בלנדר מוט הוא מוצר חשמלי שימושי מאוד. אתם יכולים לנצל אותו כדי לגרוס שייקים, להכין מרקים או לטחון תבלינים.

הדגמים החדשים של הבלנדר מגיעים עם הספק גבוה ומסוגלים להגיע למהירות מרשימה. השימוש בבלנדר בטיחותי לחלוטין והוא לא דורש מיומנות מיוחדת מצדו של המפעיל.