רה"מ נתניהו בישיבת הממשלה: היום נוציא לדרך את תכנית הממשלה לפיתוח הצפון. התכנית בהיקף של כחמישה-עשר מיליארד ש"ח והיא נותנת מענה לצרכים מגוונים של אוכלוסיות מגוונות, אנו גאים בה ורואים בה צורך השעה. התוכנית מקדמת מקומות עבודה, חינוך, בריאות, עסקים קטנים, תעשייה מתקדמת, תשתיות, תיירות - בהיקף גדול מאוד ממשלת הליכוד ושותפיה עושה כאן מה שעשתה בדרום.

ראש הממשלה בנימין נתניהו - מדיניות של חמלה ואפלייה מתקנת
ראש הממשלה בנימין נתניהו - מדיניות של חמלה ואפלייה מתקנת

כפי שממשלת הליכוד ושותפיה דאגה לדרום והזניקה אותו קדימה, כך אנחנו דואגים היום לצפון ומזניקים אותו קדימה. אני כראש הממשלה, מבקש להודות לעמיתיי, לך שר הגליל הנגב והפריפריה ושר הפנים אריה דרעי, ולשר האוצר משה כחלון ואנשיהם, וגם לך, אלי גרונר, על העבודה הקשה שהשקעת אתה ואנשיך בנושא חשוב הזה.

במקביל, אני מאוד שמח לבשר שנאשר את הרחבת סל התרופות במאות מיליוני שקלים לרווחת בריאותם של אזרחי ישראל. לסל התרופות הזה תכנסנה הרבה תרופות מצילות חיים ואני מברך על כך. עוד במסגרת תקציב זה תכנס טכנולוגיה חדשנית שאנשים רבים מייחלים לה. בנוסף, אנחנו מרחיבים את טיפולי השיניים לבני נוער מגיל 14 ל-15. אנחנו בפירוש מתאמצים למצוא פתרונות תקציביים ולמצוא את האיזונים במסגרת התקציב וכל פעם הכיסוי הרפואי מטפס ועוד היד נטויה ועל כך כולנו בממשלה מברכים אך לא עוצרים בחשיבה ובעשייה".

עוד הוסיף רה"מ נתניהו:

"אנחנו מצויים אך ימים ספורים בלבד לפני הוועידה בפריז שהוא עיתוי חשוב של ימים ספורים גם אחריה - הדיון במועצת הביטחון. הממשלה בראשותי עושה מאמץ גדול! כדי למנוע החלטה נוספת במועצת הביטחון, זהו עיתוי רגיש, עיתוי של חילופי ממשל בבית הלבן ועל כן אנו נוקטים בכל דרך לגיטימית על מנת למנוע החלטות כנגד ישראל.

אני שולח ברכותיי ותודתיי בשם עם ישראל ומברך בלב מלא ושלם על התמיכה האמריקנית הגורפת, תמיכה החובקת את שתי המפלגות בקונגרס האמריקני נגד ההחלטה האנטי-ישראלית שהתקבלה באו"ם ונגד החלטות נוספות כאלה. כמובן שזהו מאמץ יעודי, אבל לא הוא היחיד, אנחנו פועלים ללא לאות כדי למנוע החלטות רעות נגד ישראל באו"ם על אף הקשיים ועל אף העיתוי הרגיש.

אני גם מודיע לכם שאנחנו נמשיך ונפעל כפי שאמרה החלטת הקונגרס - לבטל ההחלטה 2334 באו"ם, במועצת הביטחון, או לשנות אותה באופן כזה שהיא לא תזיק לישראל".