ח"כ רוזנטל בסוגיית הרשעת אזריה: "גורמים מימין ומשמאל זיהמו את ההליך המשפטי". התבטאויות הפוליטיקאים ממוטטת את בסיס שלטון החוק במדינת ישראל" ח"כ מיקי רוזנטל (המחנ"צ) מסר, בנוגע להכרעת הדין במשפט אזריה: "ההתגוללות הפוליטיקאים על הצבא ועל הרמטכ"ל היא דבר חסר אחריות.

ח"כ מיקי רוזנטל (המחנ"צ)
ח"כ מיקי רוזנטל (המחנ"צ)

להתבטא ולאמר על השופטים שהם שמאלנים ועל הרמטכ"ל שהוא בוגד כפי שאמרו היום כמה חברי כנסת זה דבר מסוכן ופסול מיסודו. גורמים רבים זיהמו את ההליך המשפטי של בתיק אזריה. גם מימין וגם משמאל. אין ספק בכך. לא נכון היה לנהל כך משפט צבאי אבל בסופו של יום תפקידם של השופטים להכריע על פי הראיות.

ההתנהגות שמפגינים פוליטיקאים מהימין היום ממוטטים את בסיס שלטון החוק של מדינת ישראל. זאת בדומה למה שקורה בסוגיית חקירת ראש הממשלה, כאשר משסה נתניהו את תומכיו הפוליטיים במשטרה בטענות שמדובר בחקירה פוליטית. כאלו 'בצלם' או 'שוברים שתיקה' מינו את השופטים ואת הרמטכ"ל. כאלו האופוזיציה מינתה את המפכ"ל ואתה היועץ המשפטי לממשלה.

השופטים אינם מעל לכל ביקורת. מותר לבקר את הכרעותיהם ואפשר לחלוק על פסק הדין. אבל אסור לשפוך את התינוק עם המים. יש לנו צבא אחד ומערכת חוק אחת ועל כולנו לכבדה"