ביום ג' ,ה- 17 בינואר, ייפתח בסניף מ.ט.י גליל מערבי בעכו, קורס ייחודי לקריאת שפת גוף ותווי פנים, שבמסגרתו ילמדו המשתתפים את מיומנויות התקשורת שהן מעבר למילים - קריאת שפת הגוף ותווי הפנים של אנשים שעומדים מולנו

כלים

קריאת שפת הגוף ותווי הפנים מהווים שני כלים עוצמתיים שעצם הידיעה עליהם ושימוש נכון בהם, יסייעו למשתתפים בקורס לשפר את ביטחונם העצמי ולקדם אותם בסיטואציות שונות ובהן: מצב של פגישה עסקית או רומנטית, ראיון עבודה, הרצאה וכמובן בהשגת המטרות.

בקורס הייחודי, שייפתח ע"י מ.ט.י גליל מערבי קריות, ילמדו המשתתפים כיצד לקרוא את שפת הגוף והפנים של אנשים שעומדים מולם, ישפרו את התקשורת אל מול אחרים ובכך יעשו את השינוי בדרך התקשור עם אנשים בסביבתם. מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות, הנרי ביטון מציין כי, "לא משנה אם אתה בעל עסק, יזם, מעסיק, מנהל, שכיר, הורה, רווק, נשוי, מורה או תלמיד, הקורס הזה ישנה וישפר את הדרך שבה תתקשר עם הסביבה שלך".

את הקורס ינחה, איתן שגב, פרופיילר ומומחה בינלאומי לקריאת תווי פנים, סגנונות תקשורת, פענוח רגשות ושפת גוף שמציין כי, "בקורס תינתן ההזדמנות תוך פחות מ-5 דקות לזהות מי האדם העומד מולכם ואיך ליצור תקשורת אפקטיבית".