במעמד עשרות בני משפחה וחברים, ספורטאי עבר, התקיים השבוע משחק הוקרה לזכרו של הכדורסלן לשעבר עובד חברת החשמל בעבר דן ענבר ז"ל, שבו ניצחה קבוצת הכדורסל חשמל א' את קבוצת חשמל ב' בתוצאה 44:45. בוועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון בראשותו של היו"ר יעקב דבידה, מבטיחים להמשיך בקיום המסורת של משחק ההוקרה ולעסוק בפעילות ספורט עממית

משחק ההוקרה לזכרו של דן ענבר ז"ל, שהיה כדורסלן בולט בהפועל קרית חיים ונמנה גם על סגל נבחרת ישראל, ואימן לאחר פרישתו במספר קבוצות ועבד מעל 40 שנה בחברת החשמל. כמו כן, שימש גם בתפקיד רכז הספורט וכיהן כמנהל מחלקת ציוד מכני ובהמשך כמנהל בתי מלאכה מרכזיים, התקיים באולם הספורט בביה"ס "עלומים" בקרית ים, בחסות ארגון עובדי חברת חשמל במרחב הצפון בראשותו של היו"ר יעקב דבידה וביוזמתו של רכז הספורט בחברה, שלמה כהן.

בתחילת המשחק עמדו השחקנים והצופים ומחאו כפיים לזכרו של דן ענבר.. רכז הספורט בחברה בצפון, שלמה כהן סיפר כי, "המשחק היה שקול ברובו ורק סל ניצחון של ליאור ברמן, 2 שניות לסיום, קבע ניצחון לקבוצת חשמל א'."

בסיום המשחק נערך טקס ובו הודה רכז הספורט בועד, שלמה כהן למשפחת ענבר על שיתוף הפעולה, לשופטים, עובדי החברה יוסי ליבליך ואלעד אחרק ולארגון העובדים על התמיכה בספורט.

יו"ר ועדת הספורט בועד עובדי חברת חשמל במרחב צפון, אילן פנחס, הודה בשמו של יו"ר הועד, יעקב דבידה, שנבצר ממנו להגיע, לכל המשתתפים והבטיח כי ארגון העובדים ימשיך בקיום המסורת של משחק ההוקרה ולעסוק בפעילות ספורט עממית.

נציג המשפחה, אייל ענבר, בנו של דן, הודה בהתרגשות בשם המשפחה לארגון העובדים ולכל המשתתפים. אלמנתו נורית והבת מיכל, העניקו את הגביע לאלי אוחנה, עובד החברה שהצטיין במשחק ובהמשך, חילקו מדליות למשתתפים.