בטקס חגיגי, שהתקיים באודיטוריום בביה"ס התיכון מקיף כרמל זבולון ביגור, העניקה מחלקת הספורט והנוער במועצה האזורי זבולון, בראשותו של מנהל המחלקה דני אלימלך, תעודות הוקרה, לפעילי מועצת הנוער במועצה, המתנדבים ופעילים במגוון תחומים שונים בקהילה ובתנועות נוער שונות. בנוסף קיבלו את תעודות ההוקרה גם המד"צים של משרד החינוך מנהל חברה ונוער. אורח הכבוד בטקס, היה בזה נבבה אצן עיוור, עולה מאתיופיה שהציג את סיפור חייו המדהים והישגיו בזכות הנחישות למרות המגבלה הפיזית

כלים
ערב הוקרה למדצים ופעילי נוער במועצה האזורית זבולון. צילום- משה יערי
ערב הוקרה למדצים ופעילי נוער במועצה האזורית זבולון. צילום- משה יערי

״אם אתה יכול לחלום על זה, אתה יכול לעשות את זה״. מאות בני נוער, מתנדבים ופעילים במגוון תחומים שונים בקהילה במועצה האזורית זבולון ובתנועות נוער ובהן: השומר הצעיר המחנות העולים ועוד והמועצה האזורית זבולון, קיימה כמיטב המסורת, טקס מרשים וחגיגי, שבו הוקירה את פועלם למען הקהילה.

במהלך הערב, הציגה עמית לוי תלמידת כיתה י"ב מנופית את פרויקט אקטיב המחנך לאורח חיים בריא לבנות שכבת ח' והפועל ביישובי המועצה האזורית זבולון ובקרית טבעון בהנחיית תלמידות כיתה י"ב שעברו הכשרה לכך. עמית לוי סיפרה על התהליך משלב החלום ועד לביצוע וריתקה את הנוכחים. בהמשך, עלה כאמור בזה נבבה אצן עיוור, עולה מאתיופיה שהציג את סיפור חייו המדהים והישגיו בזכות הנחישות למרות המגבלה הפיזית.

רכזת תחום הנוער במועצה האזורית זבולון ענת טנא מלכין, "זה היה ערב מרגש, שנועד לתת ביטוי והערכה למדריכים הצעירים ואני רוצה להודות לכל מי שהגיע, למדריכים, להורים ולמלווים ומברכת אותם על כל פועלם ותרומתם למען הקהילה".