בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במספר הסובלים מסוכרת החולים נאלצים ויאלצו להתמודד הלכה למעשה כל חייהם עם תרופות, אלא כך מסתבר ברשת מרפאות כללית רפואה משלימה, מציינים כי, הרפואה המשלימה מציעה דרך טבעית שבאמצעותה ניתן לסייע לשפר את ההתמודדות עם המחלה - שיטת הנטורופתיה, המאמינה כי קיום אורח חיים בריא, תזונה נכונה, פעילות גופנית והורדת רמות הסטרס הינם הבסיס לתוכנית הטיפולית

כלים
הנטורופתית רחל טל
הנטורופתית רחל טל

מומחי כללית רפואה משלימה, מדגישים כי, משקל תקין וניהול אורח חיים בריא ומאוזן יכולים לסייע במניעת התפרצות הסוכרת, לשפר מצב של טרום סוכרת או סוכרת גבולית עוד בטרם נטילת תרופות ולמנוע החמרה אצל מי שכבר לוקה בסוכרת ונוטל תרופות.

"הנטורופתיה משלבת טיפול של גוף נפש, כאשר לנפש יש כאן מקום מכריע, בנוסף מקנה הרגלים לתזונה מאוזנת, המתאימה לצרכיו של המטופל, כאשר כל תפריט מותאם אינדיווידואלית לכל מטופל ומטופל", אמרה השבוע נטורופתית בכללית רפואה משלימה, רחל טל, שטיפלה לאחרונה בגבר חרדי הסובל מסוכרת .

הנטורופתית, רחל טל, מוסיפה ואומרת, כי, לאחר סדרת טיפולים, שעבר המטופל, "חל שיפור ניכר במצבו ורמת הסוכר בדם ירדה באופן משמעותי . לדבריה של רחל טל, "בניתי למטופל תכנית טיפולית מאוזנת המתאימה לאורח חייו, תפריט המשלב חלבונים מן הצומח, ירקות ושמנים (כגון- שמן דגים, שמן זית). כמו כן, נתתי לו הנחיות לפעילות גופנית משולבת ותוסף תזונה מתאים (יחד עם תזונה נכונה ומאוזנת). המטופל ממשיך להגיע למעקב במרפאה.