חברת המדיה הגלובלית Business Wire מבית ברקשייר האתאווי (בבעלות מר וורן באפט) פותחת בישראל נציגות בראשות אביבה שורץ - החברה המהווה חלק מהרשת המובילה העולמית ברחבי העולם מינתה את אביבה שורץ לייצג אותה בישראל. הנציגות בישראל תסייע לחברות ישראליות (חברות קטנות כמו גם ארגונים וחברות ציבוריות הנסחרות בבורסות העולם) חברות מתחומי חדשנות כמו הייטק, ביוטכנולוגיה, מדעי החיים, תעשיות בביטחון, סייבר וכד' כמו גם מתחומי תעשיות כבדות, וארגונים ממסדיים להפיץ את הודעותיהן בדרך מהירה ופשוטה.

ביבה שורץ אשר מונתה לייצג את החברה בישראל הינה בעלת ניסיון של כ-11 שנים בעבודה מול Business Wire
ביבה שורץ אשר מונתה לייצג את החברה בישראל הינה בעלת ניסיון של כ-11 שנים בעבודה מול Business Wire

חברות ישראליות הפעילות בחו"ל בניהן חברות ציבוריות המחויבות על פי חוקי הרשות המקומית לני"ע בהפצת הודעות לעיתונות (הפיננסית הכללית והמקצועית), עושות שימוש בפלטפורמה של Business Wire להפצת ידיעות החברה ברשת הגלובלית הן מתוך חובתן הרגולטורית והן למטרת חשיפה שיווקית (הכרזה על פיתוחים, גיוסים, מוצר חדש וכד'), רשת הפצת הידיעות לתקשורת של Business Wire מסייעת לחברות מסדרי גודל שונים - החל מחברות צעירות (סטארט-אפים) ועד לחברות בשלות הנסחרות בבורסות ואחרות לבסס מוניטין השפעה וקשרי משקיעים בעל מקום בעולם באמצעות המדייה הרלוונטית להן בכל מקום בעולם.

אודות Business Wire

Business Wire פועלת בתחומה זה למעלה מחמישים שנה, לחברה 32-סניפים הפרוסים ברחבי העולם, ב-22 מהן קיימים מרכזי עריכה של החדשות (Newsroom) אשר מפיצים את הידיעות באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות אמינות ומאובטחות ביותר (בסיוע לוויין AP). הידיעות מוזנות ישירות למערכות העיתונות וסוכנויות הידיעות השונות, הידיעות המופצות מופיעות באלפי אתרי האינטרנט החשובים על בסיס הסכמי תוכן עם שותפי התוכן הגדולים. או לשולחנו של העורך, העיתונאי ולסוכנויות הידיעות השונות. בנוסף כל הידיעות מגיעות למאגרי מידע חשובים וגדולים ומסופי משקיעים ואנליסטים, לעיתונות הכללית ובמקביל ל-193 קטגוריות של מדיה מקצועית באמצעות מערכת הסכמים בלעדיים עם 32 סוכנויות ידיעות חשובות המגיעות ל- 185 מדינות חברת Business Wire מעבירה הודעות של לקוחותיה לכל עיתונות ב-100 שפות מקומיות. וכן לאחרונה גם לכל הרשתות החברתיות ורשתות טלפונים סלולריים.

אודות אביבה שורץ

אביבה שורץ אשר מונתה לייצג את החברה בישראל הינה בעלת ניסיון של כ-11 שנים בעבודה מול Business Wire, היכרותה עם החברה, הידע והניסיון שרכשה בהפצת הודעות PRלמדיה הבינלאומית כמו גם קשריה עם חברות ישראליות ציבוריות בעת שניהלה את מאגר המידע על חברות ישראליות נסחרות בבורסות בישראל ובעולם מטעם חברת הדירוג: Standard & Poor's, יסייעו לה בביסוס נציגות החברה בישראל.

בעברה אביבה שורץ שירתה כ-17 שנים בצבא הקבע ביחידת המודיעין של חיל האוויר, לאחרונה ניהלה ועידות וכנסים כסמנכ"ל בחברת די.סי.פייננס, כשנה לאחר מכן הקימה משרד יחסי ציבור עצמאי (אביבה שורץ יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי) אשר זכה בפרס "האריה השואג" מטעם איגוד יועצי התקשורתי ויחסי הציבור בישראל על קמפיין יחסי ציבור המוצלח ביותר לשנת 2015. המשרד פועל עד היום.

בתמונה המצורפת: ההנהלה הגלובלית של Business Wire הגב' קטי ברון טמרז מנכ"ל Business Wire (רביעית משמאל) אביבה שורץ הנציגה הישראלית (מימין לה), נשיא Business Wire מר גרג קסטנו, (שני מימין), מר דיק ברומלי מנהל איזור אירופה ואסיה (שלישי מימין), מר ניל הרשברג, מנהל החטיבה הבינלאומית של Business Wire (ראשון בצד שמאל).

לפרטים נוספים:

אביבה שורץ

052-3244769

03-9441133