חנוכה בכפר הנופש עין זיוון בגולן - חדרים מפנקים ומחודשים בכפר הנופש עם פעילויות מיוחדת לבאים בחנוכה, פעילויות ברוח החג במתחם 'החול יכול' והשקת חדר חדש ומסתורי במקום, בדה-קרינה יתקיימו סדנאות יצירת סביבונים נרות וחנוכיות עשויים שוקולד, ובכל יום הדלקת נרות חגיגית בה יוגש למשתתפים משקה שוקולד מחמם ומפנק. הולך להיות לוהט בכפר הנופש עין זיוון בחנוכה הזה.

חנוכה בכפר הנופש עין זיוון בגולן - חדרים מפנקים ומחודשים בכפר הנופש עם פעילויות מיוחדת לבאים בחנוכה, פעילויות ברוח החג במתחם 'החול יכול'
חנוכה בכפר הנופש עין זיוון בגולן - חדרים מפנקים ומחודשים בכפר הנופש עם פעילויות מיוחדת לבאים בחנוכה, פעילויות ברוח החג במתחם 'החול יכול'

חוגגים את החג הכי מואר בכפר הנופש המחודש של עין זיוון, למרגלות כפר אביטל במקום פסטוראלי וירוק ושפע של מסלולי טיול בקרבת הקיבוץ. המתארחים בכפר הנופש יוכלו להשתתף בסדנא לקישוט סופגניות, בכל ערב תתקיים הדלקת נרות למבקרים ויוגשו לביבות בטעמים.

בין שלל הפעילויות בתוך הקיבוץ אפשר ליהנות גם מסדנאות לכל המשפחה, במתחם החול יכול תתקיים פעילות חדשה – חדר חושים וסיפור בחול, בו הדמיון משלים את הפרטים החסרים בסיפור נעלם, ועוד פעילויות מיוחדות לחנוכה כמו פיסול ענק בתלת מימד בהקרנה על החול, צביעת חול זוהר בחושך, הנפשה על שולחנות אור חול ויצירת מזכרת מוארת. בדה-קרינה יתקיימו סדנאות ברוח החג ובהן יוכנו סביבונים ונרות משוקולד ומשקה שוקולד חם יוגש לכל המגיעים להדלקת נרות שתתקיים כל יום במקום.

כפר הנופש עין זיוון

בחודשים האחרונים הקיבוץ בגולן עבר שינוי משמעותי. חדרי הכרמים שופצו בעיצוב נעים לעין, הטאצ' העיצובי הוטמע גם בבקתות הבוסתן החדשות, שנבנו תוך הקפדה עד הפרטים הכי קטנים. ואת מקומה של ארוחת הבוקר הכפרית תפסה ארוחת בוקר עשירה, מגוונת ובעלת נגיעות דרוזיות. בסביבת החדרים עומדים לרשות המתארחים מתקני שעשועים לילדים, שולחנות ופינות מנגל והשהות בכפר הנופש כוללת ארוחת בוקר ופעילויות מיוחדת לחנוכה של קישוט סופגניות, לביבות בטעמים מיוחדים והדלקת נרות בכל יום. הפינוק לא מסתיים פה, כי בתיאום מראש ניתן גם להזמין אל החדרים עיסויים וטיפולים בחדר על ידי מטפלים מקומיים.

פעילות חנוכה לכל המשפחה | מתחם החול יכול – לול 2 | קיבוץ עין זיוון

אילו רק יכולנו להשתחרר ממוסכמות, הרי שבכל גיל היינו שמחים להתפלש בחול להרגיש את גרגריו הרכים עוטפים אותנו, לבנות ארמונות ולחפור בורות ותעלות. ועכשיו דמיינו ארגז חול מכושף, בו אפשר לבלות שעות ולחזור נקיים. לא תאמינו, יש כזה. במתחם החול יכול, שהקימו שי וימית (נוי) כספי בפאתי הקיבוץ, יש ארגז גדול של חול לפיסול בענק בתלת מימד המעודד שיתופי פעולה, דינמיקה ותכנון קבוצתי. כחלק מהחידושים הייחודיים למקום, הארגז מאובזר בטכנולוגית הקרנה ובאמצעות המדיה מתקבלת על פני החול תמונה מרהיבה להמחשה פיסולית פעילה, לקבוצות וסדנאות תוכן מרתקות. שי וימית כספי עברו לפינה שקטה ופסטורלית, בה הקימו מתחם קונספט ראשון מסוגו שהוא מעין פנטזיה ילדותית לכל המשפחה, מרחב מופלא בו אין גבול ליצירתיות. במתחם עמדות הפועלות כל השנה והותאמו לאווירת החג וביניהן פיסול ענק בתלת מימד בהקרנה על החול, צביעת חול זוהר בחושך, הנפשה על שולחנות אור חול. לכבוד החנוכה יחנך חדר חדש ומסתורי באווירה ובאפקטים מיוחדים, חדר חושים וסיפור בחול, בו הדמיון משלים את הפרטים החסרים בסיפור נעלם.

שעות פעילות: בתיאום מראש. המתחם מקורה, מחומם ומתאים לפעילות בכל מזג אוויר.

עלות סדנאות חנוכה: 60₪ לילד, 55₪ למבוגר. משך הפעילות כשעתיים והיא מתאימה לגילאי שנתיים ועד 120

ליצירת קשר והרשמה לפעילויות: 058-6688654

סדנה להכנת סביבונים וחנוכיות משוקולד | מפעל בוטיק שוקולד דה קרינה

בשוקולד בוטיק DE KARINA, מקיימים מסורת שלושה דורות של שוקולטיירים, ומציעים טעמים ומרקמים המשלבים דיוק אירופאי, להט דרום אמריקאי ואת טעמי הגורמה של הגולן ומייצרים שוקולד בעבודת יד ממרכיבים איכותיים ביותר, פרי ניסיון ומומחיות העוברת מדור לדור כ-100 שנים. השוקולדים נעשים בקפידה, תוך שימת דגש על טעמים ומרקמים המשלבים עדינות ורכות, ניגודים ושילובים היוצרים חווית טעימה מרגשת ומיוחדת במינה. ניתן להשתתף בסיור מודרך במקום המתאר את תהליך הכנת השוקולד וההיסטוריה של השוקולד ודה קרינה.

לכבוד החנוכה תתקיים סדנת שוקולד חווייתית המתאימה למבוגרים ולילדים בה מייצרים שוקולדים עם מוטיבים של החג, ובסופה מקבלים סביבונים, נרות וחנוכיות משוקולד אותם מייצרים בסדנה.

עלות: סיור מודרך 21 ₪ לילד, 25 ₪ למבוגר.

בחג החנוכה תתקיים בכל ערב (מלבד יום שישי) הדלקת נרות חגיגית ובה יחולק לכל משתתף משקה שוקולד חם.

שעות פעילות: ימים א’- ה’ 17:00- 9:00, ימים ו’ וערבי חג 15:00- 9:00

יצירת קשר: 04-6993622

למידע מלא על הפעילויות ושלל האטרקציות התיירותיות בקיבוץ וסביבתו 04-6993610/4