הילד יוגב אוחיון גידל שיער במשך שש שנים עד השבוע שהחליט להסתפר ולקחת את הצמה הזהובה בידיו הקטנות ולהעניק אותה לסניף האגודה למלחמה בסרטן בעירו. יוגב רפאל אוחיון ממגדל העמק אשר גידל שיער במשך שש שנים הגיע לסניף האגודה למלחמה בסרטן בעיר ובידיו הקטנות צמת שיער זהוב אותה ביקש לתרום לטובת המטופלים.

כלים
יוגב רפאל אוחיון - כן ירבו ילדים כמוך וזכות גדולה להורים על חינוך לחמלה ורגישות. צילום: דוברות עיריית מגדל העמק
יוגב רפאל אוחיון - כן ירבו ילדים כמוך וזכות גדולה להורים על חינוך לחמלה ורגישות. צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

בסניף האגודה למלחמה בסרטן במגדל העמק רגילים לקבל תרומות שיער לטובת הכנת פאות עבור מטופלים אבל התרומה האחרונה שהתקבלה בסניף ריגשה מאוד את הנוכחים. לפני כשבוע הגיע לסניף יוגב רפאל אוחיון בן 6 ממגדל העמק ובידיו הקטנות אחז בצמת שיער זהוב באורך של כ-40 ס"מ שהייתה חלק משערות ראשו כמה דקות קודם לכן. יוגב, תלמיד "גן דרורים" בעיר, גידל את השיער מיום היוולדו, במשך קצת פחות מ- 6 שנים, ולאחרונה החליט להיפרד מהשיער ולהסתפר.

אימו, הסבירה לו כי הוא יכול להיפרד מהשיער לטובת מטרה חשובה:

"הסברתי ליוגב שאפשר להיפרד מהשיער למטרה טובה ולסייע לאדם חולה. אנחנו מחנכים לנתינה ועזרה והיינו מעדיפים שזה יהיה מתן בסתר אבל במקרה הזה לעורר מודעות לנושא זה חשוב יותר" אמרה האם רינת.

לאחר שהסתפר לקח יוגב את הצמה ויחד עם אימו וסבתו הגאה פרחיה הגיע לסניף האגודה למלחמה בסרטן שם קיבלו את פניהם מנהל הסניף ישראל ואקנין והרכזת אורנה אמיתן. מנהל הסניף ואקנין ליווה את יוגב לחדר הטיפולים של הסניף ושם הציג בפניו את הפאות שמייצרים מהשיער שאזרחים תורמים לטובת המטופלים. ישראל ואקנין סיפר: "מאוד התרגשנו מהתרומה של יוגב. הסברתי לו את חשיבות המעשה וערך התרומה והבטחנו שמשערו היפה נייצר פיאה לטובת מטופל".

יוגב רפאל אוחיון - כן ירבו ילדים כמוך וזכות גדולה להורים על חינוך לחמלה ורגישות.