הסקר החברתי של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה קובע: חולון במקום הראשון בשביעות הרצון מתפקוד הרשות המקומית 76% מתושבי העיר מעריכים באופן חיובי את תפקוד העירייה 73% סבורים כי עיריית חולון מספקת שירותים באופן שוויוני מוטי ששון: "העירייה תמשיך לשפר את השירותים העירוניים ללא הרף למען התושבים" במסגרת הסקר החברתי של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לשנת 2015, שפורסם היום, נכלל פרק על עמדות הציבור כלפי תפקוד הרשויות המקומיות.

כלים
עפ"י הסקר, הדרך השכיחה ביותר לפנות לרשות המקומית היא באמצעות מפגש אישי עם פקיד ובנוסף פונים התושבים באמצעות הטלפון ו/או האינטרנט.
עפ"י הסקר, הדרך השכיחה ביותר לפנות לרשות המקומית היא באמצעות מפגש אישי עם פקיד ובנוסף פונים התושבים באמצעות הטלפון ו/או האינטרנט.

מנתונים אלה עולה, כי תושבי חולון הכי מרוצים מתפקוד העירייה מבין כל הערים שמעל 100 אלף תושבים כאשר 76% מתושבי העיר מעריכים באופן חיובי את תפקוד העירייה ו- 73% סבורים, כי עיריית חולון מספקת שירותים באופן שוויוני ללא הבדל מין, גזע ומגזר.

עפ"י הסקר, הדרך השכיחה ביותר לפנות לרשות המקומית היא באמצעות מפגש אישי עם פקיד ובנוסף פונים התושבים באמצעות הטלפון ו/או האינטרנט.

הסקר החברתי מספק מידע על תנאי החיים ועל רווחתה של האוכלוסייה בישראל בנושאים שונים ובשנת 2015 נבחנו העמדות כלפי שירותי ממשל, מעורבות אזרחית, אמון במוסדות גופים וארגונים שונים במדינה ותחושת אפליה.

ראש העיר, מוטי ששון, הגיב בסיפוק לנתונים: "במשך כל שנותי בתפקיד העמדתי את היחס והשירות של הגורמים העירוניים לתושבים בראש סדר העדיפויות. כעת, ולא בפעם הראשונה, מתברר כי חולון אכן מובילה בקרב הערים הגדולות מבחינת שביעות הרצון של תושביה מהשירותים שקיבלו מהעירייה.

אנו נמשיך לשפר את השירותים העירוניים ללא הרף – למען התושבים ועבורם!