הצלחה לפסטיבל "אנימיקס" ה-6 במגדל העמק זאב רווח, אלי פיניש, אפרים שמיר, אורי פינק, נמרוד רשף, סמדר שיר, איה כורם, מישל קישקה ועוד רבים אחרים הופיעו במסגרת אירועי הפסטיבל לאנימציה קומיקס וקריקטורה. הצלחה רבה נרשמה לפסטיבל "אנימיקס לאנימציה, קומיקס וקריקטורה" ה-6 שהתקיים במתנ"ס מגדל העמק. כמדי שנה נהנו מאות ילדים ובני נוער לצד צעירים ומבוגרים מהעיר והסביבה מאירועים, סרטים ומופעים רבים. שלושת ימי הפסטיבל נפתחו בסדנאות מרתקות ושיעורים במהלכם למדו והתנסו תלמידי בתי הספר בציורי קומיקס וקריקטורות לצד צפייה בדמויות אנימציה מפורסמות.

כלים
"מגדל של אמנות ותרבות" מאות בפסטיבל "אנימיקס" במגדל העמק
"מגדל של אמנות ותרבות" מאות בפסטיבל "אנימיקס" במגדל העמק

בשעות אחה"צ התקיימו במתנ"ס העירוני סדנאות משותפות לכל המשפחה ולמגזרים שונים כגון אירוע לנשים, אוכלוסייה מיוחדת ודוברי רוסית, ובשעות הערב אירועים לקהל הרחב. כמו כן לאורך כל ימי הפסטיבל הוצגו תערוכות ציורים של אמנים רבים שעסקו בנושא המרכזי של הפסטיבל השנה "קולנוע ובידור" וכללו תערוכת ציורים על השחקנים והקומיקאים הגדולים בישראל וביניהם זאב רווח, תערוכת מחווה ללהקת "כוורת מצוירת" ותערוכה לנשיא התשיעי של ישראל שמעון פרס ז"ל.

מופע הפתיחה הרשמי של הפסטיבל בהנחייתו של האנימטור והמאייר דודו שליטא אירח את הקומיקאי אלי פיניש במפגש קליל ומצחיק בנושאי הדמות בקולנוע ובבידור הישראלי. היום השני של הפסטיבל נפתח בסדנאות קומיקס ואנימציה ואירח את הזמרת איה כורם שהשיקה אלבום עם חוברת קומיקס וכמובן ערב מחווה לקומיקאי זאב רווח- "רווח בין הקווים".

היום השלישי של הפסטיבל אירח את חוברת "זבנג" שמציינים 30 שנות יצירה בהשתתפות היוצר אורי פינק שקיבל תעודת הוקרה מידיו של ראש העיר אלי ברדה. באירוע התארחו גם העיתונאית סמדר שיר, המאייר נמרוד רשף והקומיקסאי בן העיר מגדל העמק ולדיק סנדלר. את הפסטיבל נעל המפגש עם הזמר והיוצר אפרים שמיר במופע הצדעה מוסיקלי ללהקת "כוורת". ראש העיר אלי ברדה אמר: "תודה לשרת התרבות והספורט מירי רגב שאישרה את קיום הפסטיבל גם בשנה הבאה כאירוע דגל מרכזי של משרדה. ניפגש ב'אנימיקס' 7".