הרפואה האסתטית הינה תחום המתפתח בקצב מהיר בעיקר בשנים האחרונות. ובכן, בין אם זה קורה בגיל 30 ובין אם בגיל 60, ההחלטה לשפר את מראה הפנים בעזרת חומרי מילוי (חומצה היאלורונית) או בוטוקס צריכה להיות מושכלת. אם כן, איך מבטיחים שהיד שתלחץ על המזרק היא הנכונה?

לא לוותר על ייעוץ מקדים לעולם, רישיונות ותו תקן של המוצרים
לא לוותר על ייעוץ מקדים לעולם, רישיונות ותו תקן של המוצרים

זיו מורלי, כוהנת האסתטיקה והבעלים של "זיו אסתטיק" מביאה בפניך 3 עצות ברזל שלאחריהן תחליטי אם את רוצה לקבל את הטיפול בקליניקה מסויימת.

ראשית, לא לוותר על ייעוץ מקדים לעולם. חשוב לקבוע פגישה מסודרת עם הרופאה המטפלת בתוך הקליניקה, לקבל אבחון מלא וייעוץ מקצועי לרבות מענה מפורט לכל השאלות. בביקורכם במרפאה חשוב שתבדקו את התחושה הכללית. תבחינו ברמת הסדר והניקיון, האם קיימת פרטיות בחדרי הטיפול וגם שימו לב לדינמיקה המתקיימת בין הצוות המקצועי ובין המטופלים, שכן יחס אישי חשוב לא פחות ממקצועיות.

שנית: לא לוותר על רישיונות, תו איכות ואמינות. יש לבחון אלו רישיונות יש לבית העסק, לרופאים המטפלים ולציוד שנעשה בו שימוש. אתם חייבים לדעת מה החומר המוזרק אליכם לפנים, האם הוא מאושר ובעל תו תקן אירופאי CE ואישור משרד הבריאות הישראלי. הצלחת הטיפול נעוצה רבות בהנחיות למקסום אפקטיביות הפעולה לרבות ליווי הצוות המטפל, מפגשי ביקורת, זמינות ונגישות לפניות.

-לקליניקה של זיו מורלי לחץ כאן