לראשונה: קורס נהגי אמבולנס של מד"א בבאקה אל גרביה - 40 מתושבי באקה אל גרביה יצטרפו לחובשי רפואת החירום ונהגי האמבולנס במד"א. בטקס שהתקיים במעמד ראש עיריית באקה אל גרבייה, עו"ד מורסי אבו-מוח, סגן מנהל מרחב שרון במד"א עמית דילאון ובכירים נוספים מהארגון נפתח רשמית קורס נהגים של מד"א בעיר הקורס ימשך חצי שנה בו ירכשו המשתתפים כלים מצילי חיים.

כלים
לראשונה: קורס נהגי אמבולנס של מד"א בבאקה אל גרביה
לראשונה: קורס נהגי אמבולנס של מד"א בבאקה אל גרביה

הקורס יימשך חצי שנה במהלכו יגיעו התושבים למתנ"ס בבאקה בשעות הערב, יעברו הדרכות בעזרה ראשונה ובסיומו יצטרפו למתנדבי הארגון ויסייעו בהצלת חיים. בקורס שמועבר בשפה העברית וגם בערבית, בהשתתפות 40 מתושבי העיר שיוכשרו להיות חובשי רפואת חירום ונהגי אמבולנס של מד"א.

מדריכי הקורס פאראמדיק מד"א אבי צפון וחובשי רפואת חירום במד"א, פריד אבו זקיקה ואסף תפוחי אמרו: "אנחנו שמחים להדריך את החניכים הנפלאים מלאי הרצון והנכונות. ישנה אווירה טובה לאורך השיעורים יחד עם המלווים מטעם עיריית באקה אל גרבייה. אין לנו ספק שהם יהיו מתנדבים למופת במגן דוד אדום ויצילו חיים. הם השגרירים שלנו בעתיד וחלק משמעותי ממערך המתנדבים של הארגון".

ראש עיריית באקה אל גרבייה, עו"ד מורסי אבו-מוח: "אני מודה ומברך את מד"א על העשייה והתמיכה בקורסים ובהגברת המודעות בחברה הערבית בכלל ובבאקה בפרט. אני קורא לכל מי שחפץ להתנדב ולהיות בקיא בהצלת חיים לעבור את הקורסים המשמעותיים במד"א שתורמים רבות לחברה".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מד"א פועל על מנת להגיע לכל פלח באוכלוסיה הקיימת בישראל. בין היתר, אנו פועלים רבות כדי להשריש את פועלו של מד"א, את היכולות להצלת חיים, ואת הטכניקות להגשת עזרה ראשונה וסיוע רפואי. אני שמח על ההירתמות של תושבי באקה אל גרבייה שבחרו לעבור את הקורס ולהצטרף לצוותי מגן דוד אדום".