עורכי הדין חי בר-אל ואילן יונש מיזגו את משרדיהם למשרד אחד. המשרד המאוחד יתקרא "חי בר-אל אילן יונש ושות'". המשרד המאוחד מתמחה במשפט אזרחי - מסחרי, משפט ציבורי ועתירות לבג"צ, נדל״ן והתחדשות עירונית ועוד. כהמשך ישיר לרקורד החברתי של מייסדיו – אילן יונש (בין השאר המנכ"ל הראשון של התנועה לחופש המידע) וחי בר-אל כיו"ר עמותת "עוגן" הפועלת למען טוהר המידות ומגינה על חושפי שחיתויות - המשרד החדש יחרוט על דגלו את נושא המלחמה בשחיתות

כלים
עו"ד אילן יונש
עו"ד אילן יונש

"חי בר– אל, אילן יונש ושות' יהיה קודם כל בית ללקוחות", אומר עורך הדין חי בר-אל, "אנו גאים במומחיותינו המשפטית כאנשי מקצוע, ורואים שליחות של אמת במילוי יומיומי של המשפט 'צדק צדק תרדוף'. אבל החזון שלנו בהקמת המשרד הוא יותר ממומחיות משפטית ורדיפת צדק. לא מספיק לנו להיות עוד משרד עורכי - דין. אפילו לא עוד משרד עורכי - דין מצוין. אנחנו רוצים להיות בית ללקוחות - מקום שבו הלקוח יכול להתיישב, ולקחת נשימה עמוקה, ולהרגיש בין חברים, חברים שתמיד ישמרו על גבו".

"המשרד המאוחד ימשיך בדרך הערכית שבה הלכו משרדינו עד כה ולעסוק במגוון הנושאים שבהם כל אחד מאתנו עסק בו עד כה", אומר עורך הדין אילן יונש, "הוא ימשיך להיות משרד חברי ומקצועי השם את טובת הלקוח בראש מעייניו. לצוות שאנו בונים יש כוח שהוא יותר מסך חלקיו. יחד עם צוות העובדים נספק פתרונות מקוריים ומקצועיים ללקוחותינו במגוון דרכים שספק אם ימצאו במשרד אחר".

אילן יונש הוא בוגר אוניברסיטת ת"א ובעל משרד עצמאי מאז שנת 1998. יונש מומחה בתחום הבנייה והתכנון העירוני ומלווה פרוייקטים רבים בתחום הבנייה וההתחדשות העירונית, כולל תמ"א 38 ופינוי-בינוי. הוא עוסק במשפט מנהלי וחוקתי ובעל ניסיון עשיר בבג"צים ובליווי מאבקים משפטיים מול משרדי הממשלה ומול רשויות מקומיות. יונש שימש כמנכ"ל המייסד של התנועה לחופש המידע ומשמש כחבר הנהלה ויועץ משפטי בעמותות נוספות כגון מאה ימים של שקיפות, קרן התחקירים של העיתונות העצמאית ועוד. הוא מרצה במרכז הבינתחומי בהרצליה ובמסגרות נוספות, וכן מנהל קליניקות משפטיות במרכז הבינתחומי הרצליה.

חי בר-אל, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים, הוא בעל משרד עצמאי מאז 1999. בר-אל הוא ליטיגטור העוסק בליווי משפטי שוטף של חברות, תאגידים ואנשי עסקים; מיזוגים ורכישות; חוזים עסקיים; דיני עבודה לרבות ייצוג בבתי הדין לעבודה, גם למעסיקים וגם לעובדים; דיני קניין ומקרקעין; קניין רוחני; הוצאה לפועל; ירושות, צוואות, ועזבונות. בר-אל משמש כיו"ר עמותת "עוגן", הנאבקת בשחיתות בישראל ומסייעת לחושפי שחיתות. הוא מגשר מוסמך מטעם המוסד הארצי לגישור, הנכלל ברשימת המגשרים של הנהלת בתי המשפט, זוכה המכרז הראשון של מגשרי מהו״ת. הוא מנהל קליניקות משפטיות במרכז הבינתחומי הרצליה ובמכללת ספיר, ומעביר קורסים והשתלמויות בתחום המשפט ומנהל עסקים.

עו"ד חי בר אל, צילום: דרור קרופרו