מיזוג בענף המשפט: משרדי עורכי הדין חי בר-אל ואילן יונש מתאחדים למשרד אחד עורכי הדין חי בר אל ואילן יונש מיזגו את משרדיהם למשרד אחד. המשרד יתקרא "חי בר אל אילן יונש ושות'" וישכון במתחם באזור הבורסה ברמת-גן שבו שוכן כיום משרדו של חי בר אל החל מחודש ינואר, לאחר שאילן יונש יעבור אליו ממשרדו הנוכחי ברחוב הארבעה בתל-אביב. "חי בר אל אילן יונש ושות יהיה קודם כל בית ללקוחות", אומר עורך הדין חי בר-אל, "אנו גאים במומחיותינו המשפטית כאנשי מקצוע, ורואים שליחות של אמת במילוי יומיומי של המשפט 'צדק צדק תרדוף'. אבל החזון שלנו בהקמת המשרד הוא יותר ממומחיות משפטית ורדיפת צדק. לא מספיק לנו להיות עוד משרד עורכי דין.

כלים
עורכי הדין חי בר-אל ואילן יונש מתאחדים למשרד אחד  "הלקוח יכול להיכנס ולהגיד 'אהלן'"
עורכי הדין חי בר-אל ואילן יונש מתאחדים למשרד אחד "הלקוח יכול להיכנס ולהגיד 'אהלן'"

אפילו לא עוד משרד עורכי דין מצוין. אנחנו רוצים להיות בית - מקום שבו הלקוח יכול להיכנס ולהגיד 'אהלן', ולהתיישב, ולקחת נשימה עמוקה, ולהרגיש בין חברים, חברים שתמיד ישמרו על גבו".

"המשרד המאוחד ימשיך בדרך הערכית שבה הלכו משרדינו עד כה ולעסוק במגוון הנושאים שבהם כל אחד מאתנו עסק בו עד כה", אומר עורך הדין אילן יונש, "הוא ימשיך להיות משרד חברי ומקצועי השם את טובת הלקוח בראש מעייניו. אבל לצוות של שני מקצוענים יש כוח שהוא יותר מסך שני חלקיו. יחד עם צוות העובדים נספק פתרונות מקוריים ומקצועיים ללקוחותינו במגוון דרכים שספק אם הם ימצאו בשום משרד אחר".

אילן יונש הוא בוגר אוניברסיטת ת"א ובעל משרד עצמאי מאז שנת 1998. יונש מומחה בתחום הבנייה והתכנון העירוני ומלווה פרוייקטים רבים בתחום הבנייה וההתחדשות העירונית, כולל תמ"א 38 ופינוי-בינוי. הוא עוסק במשפט מנהלי וחוקתי ובעל ניסיון עשיר בליווי מאבקים משפטים בזירה המוניציפלית ומול רשויות מקומיות. יונש שימש כמנכ"ל המייסד של התנועה לחופש המידע ומשמש כחבר הנהלה ויועץ משפטי בתנועה ובעמותות נוספות. הוא מרצה במרכז הבינתחומי בהרצליה ובמסגרות אקדמיות נוספות, וכן מנחה בקליניקות משפטיות במרכז הבינתחומי ובמכללה למנהל.

חי בר אל, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקי, הוא בעל משרד עצמאי מאז 1999. בר אל עוסק בליווי משפטי שוטף של חברות, תאגידים ואנשי עסקים; מיזוגים ורכישות; כינוסים ופירוקים; חוזים עסקיים; הגבלים עסקיים; חוזים, ייעוץ וליווי לחברות סטארט-אפ; ניסוח הסכמי עבודה וייצוג בבתי הדין לעבודה, גם למעסיקים וגם לעובדים; דיני קניין ומקרקעין; קניין רוחני; הוצאה לפועל; ירושות, צוואות, ועזבונות. בר-אל משמש כיו"ר עמותת "עוגן", הנאבקת בשחיתות בישראל ומסייעת לחושפי שחיתות. הוא מגשר מוסמך מטעם המוסד הארצי לגישור, הנכלל ברשימת המגשרים של הנהלת בתי המשפט. הוא מרצה בכיר בבית הספר לקמעונאות A.B.S. בשיתוף המכללה למנהל ומעביר קורסים והשתלמויות בתחום המשפט ומנהל עסקים.