באירוע שיתקיים זו השנה השמינית ברציפות יקבל ראש מועצת נאות חובב את האות, לאור תרומתו הייחודית בתחום איכות הסביבה בנגב. אוזן: "להישג זה שותפים מפעלי התעשייה בנאות חובב, חברי המועצה ועובדיה."

כלים

השבוע פרסמה ועדת השיפוט של אות הנגב לאיכות הסביבה לשנת תשע"ז, את שמות הזוכים באות ההוקרה. האירוע יתקיים ב – 27.10, באולם הסנאט של אוניברסיטת בן גוריון, ביוזמת עמותת נגב בר-קיימא ובשיתוף אוניברסיטת בן גוריון בנגב, עיריית באר שבע והמשרד להגנת הסביבה ונועד להוקיר גופים, ארגונים ואישים על פעילות מיוחדת, מתמידה ופורצת דרך בתחום איכות הסביבה בנגב. אירוע הענקה יתקיים במעמד נשיאת אוניברסיטת בן גוריון, פרופ' רבקה כרמי, ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', מנכ"ל עמותת נגב בר-קיימא, בלהה גבעון, סגן השר להגנת הסביבה ויו"ר "קמפוס ירוק".

בראש צוות השיפוט, המורכב מאישים המזוהים עם העשייה הציבורית, האקדמית והסביבתית, עומד שופט בית המשפט המחוזי בדימוס, גלעד גלעדי שבחר יחד עם חבריו את רשימת 7 הזוכים הכוללת את ראש מועצת נאות חובב, אנדריי אוזן – על תרומתו הייחודית לנגב ולסביבה, קידום המהפכה הסביבתית שחלה בפארק התעשייה נאות חובב (רמת חובב לשעבר), באמצעות "שיח מתמשך עם היישובים והקהילות הסובבות את פארק התעשייה וחיזוק היחידה הסביבתית של המועצה."

בנוסף, יוענק אות מפעל חיים על שם יהודה ארד לניסים קריספיל וכן אותות נוספים ליוזמת "האנרגיה הטובה", היחידה לאיכות הסביבה אילת-חבל אילות, ביה"ס תיכון מקיף א' באר שבע, "עין נטפים"- תאגיד המים והביוב של אילת ולעמותת נחל שקמה-בשור, האחראית בין השאר על חשיפת אזור הנגב המערבי למאות אלפי מבקרים באירועי "דרום אדום".

ראש מועצת נאות חובב, אנדריי אוזן שיקבל בטקס את אות הנגב אמר: "שמח ונרגש לקבל את ההערכה וההוקרה על העשייה הסביבתית שלי ושל חבריי מהמועצה התעשייתית נאות חובב. בעשור האחרון עברנו מהפך אדיר, במהלכו הגדרנו סטנדרטים חדשים בתחום זה בכלל ובנגב בפרט. להישג הזה שותפים מפעלי התעשייה בנאות חובב, חברי מליאת המועצה ועובדיה. נמשיך לפעול בשיח משותף עם היישובים והקהילה מסביב, למען עתיד האזור כולו."

מנכ"ל עמותת נגב בר-קיימא, בלהה גבעון: "אות הנגב הוא הדרך של תושבי הנגב להוקיר גופים ובודדים על פעילות מיוחדת ופורצת דרך למען הסביבה בנגב. בכהונתו כראש מועצה אנדריי אוזן פעל להפיכת המפגע הסביבתי – "רמת חובב" לפארק האקו תעשייתי הראשון בישראל – נאות חובב. פעילותו זו מהווה דוגמה לאזורי תעשייה בארץ ובעולם".